A password will be e-mailed to you.

יש לכם אתר תדמית או עסקי?

מאת: תמיר ילינק | 24 בנובמבר 2019

בואו ללמוד כיצד להגדיל את הטראפיק באתר ולעלות אחוזי מכירות

כל מי שמחזיק ברשותו אתר תדמיתי או עסקי, יש לו מטרה אחת בסופו של דבר – לגרום לגולשים להיכנס אליו על מנת לקבל מידע אינפורמטיבי או על מנת לבצע פעולות מסוימת כגון רכישת מוצר או הזמנת שירות. לכן, כל המטרה של בעלי אתרים מסוג זה, הוא להניע את הגולשים לבצע פעולות דרך האתר – המרה.

יחד עם זאת, חשוב לזכור, כשאנחנו רוצים להגדיל את הטראפיק באתר שלנו עלינו לדעת כיצד לעשות זאת בצורה חכמה, באופן כזה שהגולשים אשר יכנסו לאתר שלנו, יהיו רלוונטיים עבורנו. כלומר, אנחנו לא צריכים שכל גולש ייכנס לאתר, הרי אם ייכנס גולש שלא מחפש אתר כמו שלנו והוא לא מתעניין במוצרים או בשירות שלנו, סביר להניח שהוא ינטוש את האתר במהירות והדבר לא ישתלם לנו. מטרתנו כבעלי אתר עסקי או תדמיתי היא להגדיל את התנועה באתר באופן כזה שגולשים בעלי עניין ייכנסו אליו, כלומר, גולשים שבאמת צריכים את המוצרים או השירותים שאנחנו מספקים.

לשם כך בדיוק רצוי לפנות אל חברה מומלצת לקידום אתרים על מנת לקדם את האתר שלנו ולגרום לו להופיע בעמוד הראשון בתוצאות מנועי החיפוש על מנת להעלות את אחוז החשיפה ומספר הכניסות לאתר.

קידום אתרים אורגני SEO מבוסס על מחקר של ביטויים ומילות מפתח, על ידי כך שממקמים את הביטויים הנכונים במיקומים הרלוונטיים אנחנו מקדמים את האתר שלנו. בעזרת אותם ביטויים, אנחנו מושכים גולשים רלוונטיים לאתר וגורמים להם לבצע פעולות כמו רכישת מוצרים או הזמנת שירותים. זה הרעיון הבסיסי של קידום אתרים אורגני, מיקוד הצרכים של הגולשים דרך ביטויים ספציפיים שקשורים לתחום שלנו ואותם אנחנו מקדמים.

כיצד זה מתבצע בפועל

כל חברה מומלצת לקידום אתרים פועלת באופן הבא: היא מבצעת מחקר על האתר של הלקוח, על התחום בו הוא פועל, על המתחרים שלו בתחום ועל הצרכים של הלקוחות שלו. באופן כזה החברה יודעת כיצד לאפיין את הלקוח וכיצד לבנות עבורו תוכנית קידום מתאימה.

התוכנית תכלול שורה של ביטויים אותם החברה תרצה לקדם, דרך מאמרים, כותרות,תמונות,תוכן, קישורים פנימיים ,קישורים חיצוניים ומקורות רבים נוספים. ככל שעמוד באתר יקודם יותר בביטוי מסוים, כך הוא יגיע גבוה יותר בתוצאות מנועי החיפוש, מה שיאפשר לגולש להיחשף אליו יותר, דבר אשר יוביל לגידול הטראפיק וההמרות.