A password will be e-mailed to you.

כך תדעו שאתם עם WeLead הנכונים

מאת: WeLead | 19 באוקטובר 2018

כך תדעו שאתם עובדים או מדברים עם חברת WeLead הנכונה, המדריך השלם:

אתם כבר לא יודעים עם איזו חברת WeLead אתם מדברים? צוות העובדים במשרד WeLead מקבלים לאחרונה הרבה פניות בפייסבוק, באינסטגרם ובעיקר במייל של מובילי דעה שהתבלבלו עם חברות עם שם דומה לנו, אז החלטנו לעשות לכם סדר, כך תדעו שאתם בקשר עם WeLead הנכונים:

 

אתר:

הדומיין של האתר שלנו הוא israel.welead-group.com כשם החברה שלנו, שימו לב לשם הדומיין שאתם באתרים אחרים עם שמות דומים לנו. האתר שלנו הוא היחיד שהוא גם אתר תוכן ולא אתר תדמית, כבר מעל 3 מיליון אנשים בארץ היו באתר הזה, סביר להניח שגם אתם.

פייסבוק

איך תדעו שאתם בפייסבוק הנכון? שימו לב שיש וי כחול בצד, הוי הכחול בצד אומר שפייסבוק אישרו שזה הדף האמיתי והרשמי של המותג WeLead בישראל. תג האימות הכחול  מיידע אנשים שדף זה בעלי עניין ציבורי. שימו לב גם לכמות העוקבים, אצלנו יש מעל 80 אלף. הפייסבוק שלנו גם נפתח ראשון עם השם WeLead בתאריך 25.10.12 ( תבדקו את זה בדף).

WeLead

מייל:

המייל שלנו הוא [email protected] בלי תוספות לפני, אחרי או ראשי תיבות של המילה WeLead.

 

 

אינסטגרם:

האינסטגרם שלנו הוא leaders.co.il עם מעל 20 אלך עוקבים, כתוב WeLead בעברית בלוגו. גם האינסטגרם שלנו נפתח ראשון עם השם WeLead תבדקו את זה.

WeLead

 

 

מנוע חיפוש משפיענים

אם אתם רוצים להירשם למנוע חיפוש המשפיענים הראשון בישראל ולקבל יותר הצעות ממותגים, זה רק אצלנו למרות ניסיון פרסום של מנוע חיפוש דומה לנו.

להרשמה לחצו כאן