A password will be e-mailed to you.

היעדים הפוטוגניים לחופשה בקיץ

מאת: תמיר ילינק | 11 ביולי 2019

מתכננים את חופשת הקיץ? אם אתם אוהבים את החופשות שלכם פוטוגניות במיוחד, אם אתם מחפשים יעדים עוצרי נשימה גם במציאות וגם בתמונות ומספקים טיול מושלם מעבר לים – הנה ארבעה מקומות שכדאי לשקול בבואכם לתכנן את חופשת הקיץ העומדת בפתח.

 

מיאמי

בדרום מזרח פלורידה שבארצות הברית, במרחק 14 שעות טיסה, נמצא אחד היעדים היפים והמושלמים לחופשת קיץ מבורכת – מיאמי. טיסות למיאמי יוצאות בתדירות של שלוש פעמים בשבוע, בסופן מחכה לכם עיר שטופת שמש ומלאה במקומות שנראים כמו גלויה.

אוהבי ספורט אתגרי ימצאו בה אתרי צלילה מדהימים עם עולם תת ימי שופע, חובבי ההיסטוריה והאמנות ימצאו בה פניני ארט-דקו ומוזיאונים מרתקים ואוהבי החופשות הקיציות הקלאסיות ימצאו את חופיה כמפנקים במיוחד – עם דקלים הנעים ברוח הקלה, חופי טורקיז, אנשים יפים ושמש נעימה קורנת מעל.

במיאמי יש לא מעט אתרים הנחשבים למוקדי משיכה פופולריים מאוד לתיירים – החל ממיאמי ביץ’ השוכנת על אי ומציעה רצועת חוף יפהפייה הנמתחת מפארק קולינס ועד לפארק סאות’ פוינט, דרך סאות ביץ’ הידועה בחיי הלילה הסוערים שלה ובחופיה היפים ועד ל”קורל גייבלס” היוקרתיים בהם תמצאו אזורי מגורים מפוארים עד מאוד.

אם נותר לכם זמן לטיולים נוספים ומתחשק לכם להוסיף לתיקיית התמונות שלכם עוד כמה תמונות פוטוגניות במיוחד, דעו כי מיאמי משמשת כנקודת מוצא מעולה לביקור באיי פלורידה, ביצות האברגליידס וכן פורט לודרדייל – שתעלות המים הציוריות שבה, זיכוי אותה בתואר “ונציה של אמריקה”.

ארובה

שילוב בין טמפרטורה נוחה בכל ימות השנה, שמש מלטפת וחופים מדהימים, הופכים את ארובה לאחד היעדים הפופולריים ביותר בעולם. האי, הממוקם במרחק של 30 קילומטרים מוונצואלה, נחשב לאי קטן אך מגוון. קל מאוד להתמצא בו, לגלות את מסתריו האקזוטיים וקל עוד יותר להתאהב בו.

המוטו של יושבי האי, זה שגם חרוט על לוחות הרישוי של מכוניות התושבים, הוא: “One Happy Island” – ואכן, תושבי האי הם לבביים, ידידותיים ושמחים לארח את התיירים המבקרים בו.

 

התיירות באי נחשבת לתעשייה מאורגנת היטב והיא כוללת חופים מושקעים, עיירות שלוות וציוריות, שפע של מועדוני לילה ומבחר רחב של פעילויות ספורטיביות – עשרות אתרי צלילה, מגרשי גולף, פעילויות גלישה, סקי מים ושייט וגם רכיבה על סוסים לאורך קו החוף היפהפה.

בנקודה הצפונית ביותר בארובה נמצא “חוף אראשי”, אחד החופים היפים ביותר בעולם – בו יש תפאורה נהדרת לחופשה קריביית מושלמת. החול בו לבן ורך, הים הרוגע צבוע בגווני טורקיז עשירים ועל החוף ממוקמות סככות ישיבה בהן אפשר לשבת שעות ארוכות ולהתמכר לנוף הקסום.

מלבד חוף אראשי, בארובה פועלים מספר חופים נוספים, בהם יש לגונות מדהימות מצופות אלמוגים ושפע של פעילות תת ימית, אותה תוכלו לראות באמצעות שנורקלים.

ניס

בלב הריביירה הצרפתית, לחופיו של הים התיכון, נמצאת ניס – אחד המקומות היפים ביותר בעולם. ניס ממוקמת במרחק ארבע שעות נסיעה בלבד מישראל. בה תמצאו מצד אחד חופי תכלת פסטורליים ומהעבר השני, טיילת אבן עתיקה. מעל הכל, אי שם באופק ישנם את מורדות האלפים הימיים הנצבעים בשלג לבן בחודשי החורף.

לא בכדי מגיעים אל ניס כחמישה מיליון תיירים מדי שנה. השילוב בין ההשפעות האיטלקיות הניכרות בכל פינה, האדריכלות היפה, הטיילת הרחבה בה ניתן לשוטט הלוך ושוב או לשבת על ספסל כחול מול הים והחופים היפהפיים של ניס הם רק חלק ממה שהופך אותה ליעד אהוב כל כך וגם פוטוגני במיוחד.

אם אתם מתכננים ביקור בעיר, אל תפספסו סיור בעיר העתיקה שבנייניה העתיקים נראים כמו עיירת חוף איטלקית יפהפיה ומיוחדת. סיירו בין הרחובות הקטנים והמפותלים, בקרו בחנויות הבוטיק המקומיות ותיהנו מהמסעדות הקטנות והחמימות, המגישות – פסטה טרייה ומנות נוספות מהמטבח האיטלקי, לצד מנות ים-תיכוניות נהדרות מהמטבח הצרפתי. בחודשי הקיץ מתקיימים בכיכר “קורס סלייה” התוססת מגוון אירועים ספונטניים,  החל – משווקי אוכל, שוק פרחים ושוק פשפשים בו תוכלו למצוא אוצרות של ממש.

לאחר שסיימתם לחקור את החלק הפנימי של העיר, עלו לתצפית המרשימה הניבטת ממצודת ניס. מראש המבנה העתיק והיפה תוכלו לראות את הים, ההרים והעיר. בסיום תוכלו לשבת בבית קפה קטן ונעים.

קייפטאון

קייפטאון היא ללא ספק העיר היפה ביותר בדרום אפריקה והיא אוצרת בתוכה שפע של אטרקציות נפלאות, המושכות אליהם תיירים בכל ימות השנה. בעיר תוכלו ליהנות מנופים נהדרים כמו זה שיש ב”הר השולחן” – פסגת הר המציעה נוף מרהיב לאיים ייחודיים, חופים, כפרים קטנים ומפרצים צדדיים. כמו כן, תוכלו להגיע אל נמל ווטרפרונט – נמל ציורי ויפהפה בו מתקיימות הופעות רחוב ויש בו גם בתי קפה נהדרים. אל תפספסו ביקור בקליפטון ביצ’, הנחשב לחוף היפה ביותר בעיר ובושילוב מושלם בין מים צלולים, שמש מלטפת, מסעדות טובות ואווירה תוססת וצעירה.