A password will be e-mailed to you.

5 יעדים באירופה לחופשת שופינג עם חברות

מאת: WeLead | 4 במרץ 2019

אם אתן חובבות שופינג בחו”ל וטסות לחופשה במיוחד בשביל להנות משלל המבצעים וההנחות – כדאי שתכירו את היעדים השווים באירופה המציעים לכן מגוון חנויות אופנה מובחרות, מותגי איפור, נעליים, אקססוריז ועוד. כל שנותר לכן, הוא להכין מזוודה גדולה וריקה, לסגור טיסה אל אחד מיעדי השופינג של אירופה ולהגיע למרתון קניות מהנה במיוחד! הנה חמישה יעדים פופולריים בהם ניתן לעשות מסע שופינג מפנק.

 

לונדון

העיר לונדון מציעה לכן מגוון חנויות אופנה ברחוב המרכזי “אוקספורד”, לאורכו יש חנויות אופנה רבות ומומלצות, כך שאם אתן נושמות אופנה וחייבות להתחדש בקולקציה החדשה, זה הזמן לברר על טיסות ללונדון, כי לונדון בהחלט מחכה לך! זארה, M&H, Topshop, Blitz(חנות וינטג’ מדליקה), Selfridges, All Saints(בגדי יוקרה מיוחדים), ד”ר מרטינס (מותג הנעליים האגדי), Primark(חנות כולבו עצומה) ועוד.

 

אחרי שירדתן מתחנת הרכבת התחתית Oxford Circus tube station)) בתחילת הרחוב, תבחינו מיד בחנות האופנה “פריימארק” אשר לה חמש קומות. כל קומה מציעה פריטים אחרים: הלבשה תחתונה, נעליים, תיקים, פרטי נוי לבית, בגדים מחויטים, קז’ואל, שמלות חגיגיות, פיג’מות ועוד פריטים במחירים מוזלים לכל כיס.

אחרי שסיימתן ברחוב אוקספורד, אם אתן מחפשות לבקר גם בחנויות יוקרתיות אנגליות נחשבות תמשיכו לרחוב בונד, הנחשב לאחד מהרחובות המפוארים בלונדון, עם חנויות מעצבים מהממות. מלבדן, גם שם תמצאו כמה חנויות כולבו במחירים מוזלים כמו: מרקס אנד ספנסר, Liberty, Selfridges, John Lewis, Harrods ועוד.

 

אחרי הסיור בין החנויות ברחובות, הגיע הזמן לבקר בקניונים – בלונדון יש כמה קניונים שווים, עם 300 חנויות, חלקן מציעות פרטי אאוטלט: קניון Westfield, קניון Bluewater, קניון Brent ואאוטלט. בנוסף, יש מרכז קניות מקומי, שנחשב פחות מוכר בקרב תיירים. הוא נמצא ב-Canary Wharf ובו תמצאו את כל הבגדים של מעצבי האופנה המוכרים: מנגו, טד בייקר, גאפ ועוד. מדובר באחד מהמקומות המצוינים להגיע אליהם בייחוד בתקופת הסיילים, שם תוכלו למצוא כמה מציאות שוות.

 

ורשה

העיר ורשה, הנה בירת פולין שנחשבת לבירת אופנה פופולרית במיוחד באירופה. רבים טסים אליה בשל המחירים הזולים לנסיעת שופינג קבועה לשבוע ימים או אפילו ל-24 שעות. בוורשה יש מרכזי קניות רבים, אאוטלטים, חנויות כולבו רבות בהן תמצאו: טואלטיקה, נעליים, ביגוד, קוסמטיקה והנעלה – ישנם הרבה תיירים שמגיעים לעיר הזו אך ורק בשביל להתחדש בקולקציה חדשה, לפעמים כמה פעמים בשנה.

מרכזי הקניות כוללים קניונים רבים ומומלצים כמו: Arkadia, שנחשב לאחד הקניונים הגדולים במזרח אירופה, קניון זלוטי (Zlote tarasy) הממוקם במרכז העיר, עם מגוון רחב של חנויות שונות, Blue city, ו- 230 חנויות אופנה, אקססוריז, הלבשה תחתונה, פרטי נוי, קוסמטיקה ועוד.

 

מנצ’סטר

העיר מנצ’סטר, נתפסת אצל הרבה ישראלים כעיר פחות אטרקטיבית מבחינת קניות. אך ההפך הוא הנכון, במנצ’סטר יש מגוון חנויות אופנה זולות, כמו רשת הכולבו הפופולרית Primark, עם שלוש קומות מפוצצות בבגדים, מותגים, הלבשה תחתונה, נעליים ועוד פריטים במחירי רצפה. החנות נמצאת ברחוב הראשי ליד ה-Piccadily Gardens. ברחוב Market Street יש קניון מותגים גדול ויפה, קניון Arendale. אם אתן אוהבות להתחדש גם במוצרי יוקרה, הנחשבים יחסית לזולים יותר בחו”ל, כדאי להגיע אל הקניון ולהתרשם מהקולקציות הרבות. שווה ביקור.

רומא

רומא, בירת האופנה העולמית מציעה למבקריה שלל מרכזי קניות, בוטיקים, שווקים, רחובות מרכזיים עמוסים בחנויות אופנה, קניונים ואאוטלטים מעולים. אם אתן אוהבות לבקר בכמה ממרכזי האופנה עם הפריטים היוקרתיים ביותר בעולם כמו: פראדה, ארמני, גוצ’י ואחרים, ברומא תוכלו למצוא גם מותגי יוקרה וגם פריטים עממיים ואיכותיים. יש כמה אזורים קניות מגניבים ברומא כמו: שדרת ויה דיי קונדוטי, שם תוכלו למצוא חנויות מעצבים כמו: ארמני ופראדה. מלבד זאת, יש אזורי קנייה עממיים יותר בויה דל קורסו Via del Corso)) וכל הרחובות סביבו. שם תמצאו חניות נעלים, מותגים נחשבים כמו: דיזל, סברובסקי, רשתות אופנה רבות, חנויות תכשיטים וכמה חנויות בוטיק. ברחובות המקבילים תוכלו למצוא חנויות יוקרתיות נוספות עם פריטים של מעצבי העל המפורסמים ביותר: הרמס, וולנטינו וטרוסארדי. אזור הקניות  קולה די ריאנצו Via Cola di Rienzo)) מציע הרבה חנויות אופנה יוקרתיות, אך לא רק – באזור יש את חנות הכולבו הענקית “קוין” בה תוכלו למצוא המון בגדים ומוצרים איכותיים לבית במחירים נוחים.

ברצלונה

העיר ברצלונה, היא אחת היפות והמעוצבות ביותר שתכירו. סיור קטן ברחובות יחשוף בפניכם חלונות ראווה מעוצבים של גדולי מעצבי האופנה כמו: הדיאגונל (Diagonal) ו- פסאו דה גרסיה (Passeig de Gracia). ברובע הגותי, תמצאו חנויות עתיקות, ברובע דה לה ריבריה תמצאו סמטאות גדושות בחניות שונות עם מזכרות, כלי קרמיקה, חפצים מעוצבים ופריטים נוספים. סביב פלאזה קטלוניה, קיימים מרכזי קניות גדולים – יש חנות כולבו מפורסמת שנקראת El Corte Ingles וגם מרקס אנד ספנסר ועוד חנויות רבות. בפלאזה יש לפחות חמישה קילומטרים רצופים עם חנויות מכל הסגנונות. שכונת גרסיה מלאה בחנויות בוטיק לא יקרות ונחשבת לשכונה פחות עמוסה מהשאר. חופשת שופינג בברצלונה היא ללא ספק, אחת החופשות המשתלמות ביותר – לא משנה היכן תבקרו במרכז העיר, תמצאו חנויות מסוגים שונים, עם מבצעים והנחות קבועות ותוכלו להתאבזר בפריטים חדשים ושונים ולמלא את המזוודה שלכן בכל טוב.