A password will be e-mailed to you.

יעדים מושלמים לחגיגות הוולנטיין

מאת: תמיר ילינק | 12 בפברואר 2019

אם אתם ממש ספונטנים הכתבה הזאת היא בשבילכם, קבלו רשימה מומלצת של יעדים מושלמים לחגיגות הוולנטיין, התחלתם לארוז?

חושבים לקחת את בן הזוג לחופשה רומנטית וספונטנית מתמיד לוולנטיין? אספנו עבורכם כמה יעדים קסומים ורומנטיים במיוחד שאפשר להגיע אליהם בתוך כמה שעות. תוכלו לארוז בזריזות, לצאת עם מזוודה אחת משותפת, לא לשכוח להזמין ביטוח נסיעות לחו”ל ותוכלו להתפנק בסוף שבוע קסום זה בזרועות זו. זכרו, כי לפעמים מספיק רק להראות את הכרטיסים שקניתם בוולנטיין ולא חייבים לצאת ליעד מיד… אז גם אם יום האהבה כבר הגיע היום – תוכלו להפתיע עם מעטפה ובה פרטים על היעד הנפלא שבחרתם.

יעדים מושלמים לחגיגות הוולנטיין

יעדים מושלמים לחגיגות הוולנטיין

שיא הרומנטיקה בפריז

פריז הנפלאה נחשבת לאחר מהמקומות הרומנטיים בעולם. למי שחובב מזון איכותי, בעיר תמצאו שלל מסעדות ברמה גבוהה עם מנות ייחודיות מעשה ידיהם של השפים בעלי המוניטין שיצא לפניהם. פריז מציעה גם שלל אתרי תרבות ובעונה הזו אתם יכולים לחבור יחד תחת מטרייה אחת (גדולה) ולהכיר את העיר בימי החורף שמוסיפים עוד משהו מיוחד לאווירה (לצד העובדה כי הם מוזילים משמעותית את מחיר הכרטיס ליעד האירופי המבוקש…).

ביום תוכלו לבקר בכל האתרים שזוגות אוהבים להצטלם בהם ובראש ובראשונה שער הניצחון ומגדל אייפל. לאחר מכן סיור במוזיאון הלובר יחבר אתכם ליצירות האומנות האהובות ואז תוכלו לשבת באחד מבתי הקפה הנפלאים הנמצאים בכיכרות הסמוכות לקרואסון בטעם נפלא. בערב, פריז מציעה לצעיריה מגוון רחב של מועדונים עם סגנונות מוזיקליים שונים – בטוח תוכלו לבחור את המועדון שלכם. אם תרצו, תוכלו להעביר את שעות השקיעה הרומנטיות בשייט מיוחד על נהר הסיין ואז לבקר במועדונים הסמוכים.

מבלים בפירנצה

מוזיקה רומנטית ושפה שבה נכתבו שירי האופרה הרומנטיים ביותר, משמשת כתפאורה לביקורים בפירנצה הנפלאה. העיר, מציעה חוויה זוגית מיוחדת במגוון רחב של אטרקציות ואתרים שלא תרצו לעזוב. אנו ממליצים להתחיל את הטיול שלכם בצעידה שקטנה בעיר העתיקה הכוללת מבנים יפהפיים ובתי קפה מהם מתנגנת מוזיקה איטלקית שמחה.

מה יכול להיות רומנטי יותר משיט על נהר הארנו בפירנצה בשעת בוקר מוקדמת ולאחר מכן ביקור בשלל המוזיאונים הנפלאים בעיר. בערב, ממתינה לכם שקיעה מרהיבה בנקודת תצפית מיוחד בפיאצלה מיכאלאנג’לו. ממנה תוכלו לצפות על כל העיר ולגלות את הצבעים הקסומים העוטפים את העיר מעט לפני החשכה.

הפלגה לאיי יוון

בעונה שבה החורף נושק לנו לשלום אפשר לצאת להפלגה רומנטית במיוחד לאיי יוון. כמות האיים המוצעים עצומה – תוכלו לבקר בסנטוריני ולאכול במסעדות הדגים המפורסמות שלה, תוך כדי שאתם מצטלמים לצד החוף. פיראוס מציעה למבקריה חיי לילה מרהיבים בשורת טברנות הממוקמות זו לצד זו כשכל אחת מושכת אליה את הקהל באמצעות צלילי הבוזוקי והשירה היוונית המקומית.

אם תרצו להתרחק מעט יותר תוכלו לבקר בנקסוס המציע נופים מרהיבים של ים תכלכל ומרהיב, טיולים בהרי האי ומגוון מסעדות שיגרמו לכם להתאהב בסגנון היווני. בין הים לשמיים, בשקט המושלם וצלילי הגלים תוכלו להתפנק יחד ולצאת לחופשה קצרה בסגנון ים תיכוני.

חופשה רומנטית בהוואי

מוכנים להתרחק קצת יותר מישראל? חופי הוואי מחכים לכם. מאווי, הונולולו והאי הגדול הם אתרי התיירות המבוקשים ביותר בעולם בזכות הפארקים והמפלים הנפלאים שבאי. חשוב לזכור, כי נופש בהוואי הוא יקר יותר ביחס ליעדים שציינו קודם וגם הטיסה אליו ארוכה יותר.

לכן, הוא מתאים לשבוע וחצי או שבועיים של בילוי איכותי בו לא תפגשו פעמיים את אותה האטרקציה. כיום, הוואי מציעה לא רק נופים עוצרי נשימה אלא גם חוויות תרבות עם מוזיאונים מקומיים, מאכלים מקומיים נפלאים ולחובבי פירות הים ממתין גן עדן של ממש.

חופשה רומנטית בלאס וגאס

אם ים ושמיים פחות מדברים אליכם ממתין יעד נוצץ ורומנטי במיוחד בו תשכחו לרגע את מחוגי השעון. חוויה מיוחדת הכוללת הימורים במאות בתי הקזינו באזור, מופעים עוצרי נשימה של הסירק-דה-סוליי וחוויות מיוחדות של מופעים חיים על ידי מיטב האמנים מרחבי העולם המגיעים לעיר.

הנופש בבתי המלון בווגאס שונה ממקומות אחרים בעולם. אתם מגיעים למקום בו תוכלו לגעת לרגע בזוהר ובאבק הכוכבים במקום. בעיר הזו התפתחה הקריירה של אלביס ומיטב המוזיקאים התגלו בה. תוכלו גם להנות משלל חוויות ייחודיות כמו טיסה בכדור פורח, שייט בגונדולה על נהר בתוך קניון (עם גונדולייר אמתי השר באיטלקית) ואינספור פעילויות רומנטיות. אם אתם עדיין לא נשואים… תוכלו להפתיע את בן הזוג עם טבעת ולהתחתן בספונטניות באחד ממאות האולמות הקטנטנים במקום. יותר רומנטי מזה?