A password will be e-mailed to you.

עשר מסעדות מומלצות לערב הסילבסטר 2019

מאת: WeLead | 28 בדצמבר 2018

אם אתם מעדיפים לחגוג את הסילבסטר עם אוכל טוב ולא להתמקד במסיבות ואלכוהול בלבד, הכתבה הזאת היא בשבילכם, קבלו המלצה לעשר מסעדות מומלצות לסילבסטר

התרנגול הכחול

כמו בכל ערב סילבסטר, גם השנה תציע מסעדת התרנגול הכחול ארוחת שף חגיגית ועשירה, בשני סבבים, בניצוחו של השף שאול בן אדרת.  בתפריט: מנות פתיחה, ראשונה לבחירה, עיקרית לבחירה, קינוחים, קאווה ולמברוסקו חופשי כל הערב. החל מחצות תתקיים במסעדה מסיבה חגיגית עם D.J Yaniv Yeshayahu.

כתובת: ניסים אלוני 10 תל אביב

כנסו לעקוב אחרי WeLead באינסטגרם 

מסעדות מומלצות לערב הסילבסטר- התרנגול הכחול

צילום: יונתן בן חיים

POMO

במסעדת Pomo האיטלקית יחגגו את תחילת השנה האזרחית עם מבחר מנות ספיישל שהרכיב שף הבית שחר ברנע במיוחד לערב זה. מעבר לתפריט האוכל החגיגי ייהנו הסועדים מתפריט יינות מבעבעים, מגוון עשיר של קוקטיילים, תפאורה מושקעת ונוצצת ודי.ג’י שינעים את האווירה עם מוזיקה סוחפת.

בין מנות הספיישל בתפריט החגיגי אפשר למצוא:

קנלוני אבוקדו ושרימפס 78 ₪ ; טורטליני זוקה וכבד אווז 118 ₪ ;

פפרדלה לובסטר ומח עצם בחמאת עגבניות שרופות וציר לובסטר 162 ₪ ;

רוסיני פילה בקר, כבד אווז ופירה ברוטב אמרנה 188 ₪

מסקרפונה תותים ודקואז 59 ₪

קוקטייל חגיגי שהורכב במיוחד לערב הסילבסטר, איטליאן פיץ’ שמורכב מסוביניון בלאן, אפרול, סירופ אפרסק וניל, ליים, פרוסקו 48 ₪

בתוקף ב 31.12.18 יום שני

סבב ראשון : 19:00 / 19:30 / 20:00

סבב שני : 22:00 – עד סוף הערב

כתובת: רחוב הברזל 11 רמת החייל, תל אביב

פומו - מסעדות מומלצות לערב הסילבסטר

צילום: אנטולי מיכאלו

 

ג’קו מאכלי ים

אפי אלאלוף, מנהלה המיתולוגי של  מסעדת ג’קו מאכלי ים, מתכנן לכם, ביום שני  31.12.18 חגיגת סילבסטר מעולם אחר, בהשראת טברנה יוונית שתיזכר לשנים.

המסעדה תלבש חג ותהיה מקושטת באווירת הסילבסטר, תארח את הזמר היווני רמי יהודה ולהקתו עם מוזיקה יוונית שתנעים את האווירה ותעשה הרבה שמח.

בדיוק בחצות הליל, תוגש לכל הסועדים שמפניה תוססת ע”ח הבית.

תפריט איכותי ומגוון של מנות אסיאתיות וסושי,  מאכלי ים ודגים. מבחר מנות דגים מגוונות, היצע רחב של פירות ים , כולל מנות ייחודיות וקינוחים תוצרת הבית. לצד תפריט יינות ואלכוהול עשיר.

בין המנות המיוחדות:

הגלאייה של ניסים שרימפס, קלמרי, מולים, ראשי קלמרי וסרטנים מוקפצים ברוטב הקלאסי חמאה שום ויין – מחיר ליחיד 92 ₪ לזוג 179 ₪

מוסר ים פרוס בתנור עם ירקות 97 ₪

תמנון בסלסה מקסיקנית פיקנטית 120 ₪

שרימפס בגריל או מטוגן ברוטב חמאה שום ויין או שמנת רוקפור או שמנת חרדל דיז’ון או עגבניות רוזה תאילנדי 84 ₪

הזמנת מקומות מראש. מינימום הזמנה לסועד בערב זה  250 שקל

כתובת: אזור התעשייה רמת השרון, רחוב החרש 8

ג'קו מאכלי ים

צילום: אנטולי מיכאלו

FRAME

לכבוד הסילבסטר מציעה מסעדת Frame Chef & Sushi  Bar תפריט מיוחד בנוסף לתפריט הרגיל ומסיבה לקראת חצות

בתכנית : 20:00 ארוחת ערב , 23:30 מסיבה  בניצוחו של הדי ג”י ג’סי נמני,  שיסחוף למסיבת סילבסטר חגיגית  ושמחה   (הכניסה חינם מותנה במינימום הזמנה 190 ₪ לאדם)

בתפריט : לבחירה – הזמנה מהתפריט הרגיל (מינימום הזמנה 190 ₪ לסועד ) , או שלושה מסלולים לזוג סועדים– 269 ₪ לאדם

מסלול 1 -סושי –קומבינציית שף – מיקס של רולים נבחרים ומיוחדים +2 מנות ראשונות +פלטת קינוחים זוגית

מסלול 2– תאוות בשרים –מיקס בשרים של סטייק פילה /אנטריקוט /כבד אווז+2 מנות ראשונות +פלטת קינוחים זוגית

מסלול 3– דגים או פירות ים – דגים או קדרת פירות ים + 2 מנות ראשונות +פלטת קינוחים זוגית

כתובת: ראול ולנברג 2, תל אביב

צילום: טל פישר

 

המקדש

מסעדת המקדש של השף לירן בלו יחגגו את השנה האזרחית החדשה עם תפריט טעימות זוגי קרניבורי עשיר. התפריט החגיגי כולל שתי מנות ראשונות לבחירה, פלטת בשרים במשקל 800 גרם לצריבה אישית, קינוח זוגי ויין הבית ללא הגבלה ב-400 ₪ בלבד.

בין הראשונות המוצעות בתפריט: סלט לשון בקר בבישול ארוך ובקירמול סויה בהירה, עגבניות שרי צבעוני, בייבי בצל סגול וכוסברה; סשימי טונה אדומה בעישון קר עם ספירות טקילה, גספצ’ו מלפפון ופופקורן קינואה; פלטת שרקוטרי הבית – חזה אווז מעושן, ברזאולה, וייסברטן, קורנביף צלעות בקר, קורנישונים וחרדל ביתי.

פלטת הבשרים כוללת נתחים כמו: אסאדו, מכסה אנטרקוט, פרגית מעושנת, בריסקט, סינטה צרובה בשומן אווז, נתח קצבים ועוד.

לסיום מתוק: כדור מרנג במילוי קרם וניל וקרם מנגו, קולי פטל וקרמבל בוטנים, שלישיית סורבה טבעי – מנגו ת’ילי, אננס ובזיליקום וקלמטינה וקרם ברולה על בסיס קרם קוקוס.

צילום: אסף אמברם

מלון אלמא

מלון אלמא מזמין אתכם לפתוח את השנה החדשה בערב בלתי נשכח. ערב הכולל ארוחת טעימות, הופעה של עברי לידר ומסיבה עד השעות הקטנות עם DJ תומר מייזנר. המסיבה תכלול בר פתוח עם בירות, יין ושתיה קלה ללא תשלום. ובחצות – הרמת כוסית. את ארוחת הטעימות רקח שף המלון איציק חזות, שיגיש תפריט עם מנות קלאסיות וחגיגיות.

מתוך התפריט:

ראשונות – טרטר אינטיאס עם תפוחי גרנד סמיט, סלרי בוויניגרט זעתר ירוק ושמן מולקולרי | ברזאולה ביתית עם פרח הצלף, איולי, זעפרן שאלוט מקורמלים ופיסטוקים| טאטקי סינטה, אספרגוס לבן, קרמל סויה ועלי תרד משי | מרק קרם ערמונים חורפי עם רביולי דלעת ערמונים, שמן אגוזים ועלי מיקרו.

טורטליני ארטישוק, קונפי שום, עגבניות לחות ובזיליקום קריספי| פילה בר ים, ריזוטו פוצ׳ינו עם תבשיל מנגולד ושומר ביין גוורצטרמינר.

עיקריות – טאג׳ין של כתף טלה, ריזוטו עדשים שחורות, ירוקות חורף ופוקצ׳ה מתוחה | פילה בקר על מחבת לוהטת, קרם ארטישוק, דמי גלאס עם יין סירה, פרוסת כבד אווז וריבת תותים.

לקינוח – סורבה שוקולד ומקרון | טארט תותים ושמפניה

כתובת: רח’ יאיר 1, זכרון יעקב

צילום: אנטולי מיכאלו

 

סזאר

סזאר,הביסטרו בר הוותיק הממוקם בפארק המדע ברחובות יחגגו את ליל השנה האזרחית החדשה עם הופעה חיה של “סווינג דה ג’יטאן” המובילה את הסווינג הצועני בישראל ותפריט ספיישלים עשיר וחגיגי.

בין המנות שיככבו בערב הסילבסטר: רביולי דלעת עם כבד אווז וקציפת כמהין (86 ₪); פילה דג ים עם ציר שרימפס ויין לבן (119 ₪); המבורגר רוסיני עם בצלי שאלוט ותאנים (119 ₪); פריים ריב אנטריקוט על עצם במשקלים זוגיים (39 ₪ ל-100 גרם); פילה בקר וניוקי שמנים עם פטריות וציר בקר (179 ₪) וטירמיסו קציפת תות שדה.

כתובת: פקריס 3, פארק המדע, רחובות

206 דגים

מסעדת 206 דגים בצהלה בניצוחו של השף איציק הראל, חוגגת את ערב השנה החדשה עם מנות ספיישל ותפריט שבמרכזו דגים טריים ופירות ים והוא כולל מבחר מנות פיוז’ן עכשוויות ועדכניות.

לפתיחה פוקצ’ות עם חמאת כמהין.

ראשונה לבחירה מתוך בלופין טונה, אבוקדו צלפים ואיולי חרדל ;  סשימי סלמון, טאקו אורז, קיווי וביצי טוביקו ; סלקים אפויים במלח, עלי מרווה, קלאמרי ויוגורט כבשים.

עיקרית לבחירה בין רביולי סלק, בר ים צרוב וחמאת מרווה שרופה ; מוסר ים אפוי, קינואה שחורה וירקות חורף ; ריזוטו פירות ים.

קינוח, פרי ברס עם קרם פרלינה ;  טארט לימוני ופטל טרי

כוס יין הבית ושמפניה בחצות.

250 ₪  לסועד. תקף בערב הסילבסטר, יום שני,  31.12.18 החל מהשעה 18:00.

כתובת: משה סנה 54, תל אביב  

צילום: אפיק גבאי

וויסקי-בר מוזיאון

במתחם הוויסקי-בר מוזיאון תיערך ארוחה חגיגית המשלבת תפריט אוכל מיוחד לצד הופעה חיה. תפריט האוכל הורכב במיוחד לערב זה וכולל מגוון מנות ספיישל. לדוגמא:

מנות ראשונות: פולנטה מתירס טרי עם קוביות פולנטה פריכה, סלקים צלויים, אספרגוס ושעועית ירוקה – 48 ₪; גספצ’ו עגבניות פיקנטי עם טרטר מוסר – 54 ₪ ; בעיקריות: פילה בקר עם כבד אווז בזיגוג וויסקי עם תפו”א ננסי – 154 ₪  ; קינוח חגיגי של קרם ברולה גאנדויה, שטרוייזל קקאו, טוויל, בננות מקורמלות, וגלידת פופקורן ואגוזי לוז מסוכרים  – 48 ₪
מנות הספיישל יוגשו לצד התפריט המוכר והאהוב של המסעדה הכולל בשרים בעישון עצמי, אסאדו, אנטריקוט, קרפצ’יו פילה בקר, סביצ’ה סלמון, מבחר קינוחים ועוד…

לצד תפריט האוכל יוצע תפריט אלכוהול וקוקטיילים שנרקחו במיוחד לערב השנה החדשה. לדוגמא :

קוקטייל: Glenfiddich Kiss גלנפידיך 12, פטל שחור, לימון, טוניק – 42 ₪

את הערב תלווה להקת פאווה FAWA – טריו גרוב אקוסטי בלהיטים מכל הזמנים בעיבודים מיוחדים במגוון רחב של שפות: ספרדית, איטלקית, אנגלית ופורטוגזית.

19:30 – 22:00 סבב ראשון, 22:00 – 01:00 סבב שני

מספר המקומות מוגבל.

כתובת: דוד אלעזר 27, מתחם שרונה, תל-אביב

צילום: נתנאל טוביאס

אנדלוסיה

בר הטאפסים אנדלוסיה חוגג סילבסטר עם דיג’יי שי דניאל ונפרד מתפריט ההשקה במסיבת טאפסים באווירת אכול כפי יכולתך.

בתפריט: סביצ’ה פרואני – דג ים כבוש, בצל סגול, כוסברה, צ’ילי אדום, שמן זית ולימון ; סלט אנדיב עם סלק מקורמל, אשכולית אדומה, שקדים מסוכרים ברוטב קמפרי תפוזים ; טאטקי טונה אדומה על קראסט סומסום, קלמטה ושמן זית ;, אמפנדות במילוי בשר וצימוקים לצד סלסה עגבניות וצ’ימיצ’ורי ; פסטייה – בצק פילו במילוי עוף, בצל מקורמל , שקדים, צימוקים ופיסטוקים ברוטב ברווז ליים וערער ; מיני בורגרים מבשר אנטריקוט עם צ’יפס ירקות שורש ואיולי זעפרן ; מיסו פריטו – מיני דגים בקראסט, רוטב שום ולימון ; ערייס – בשר כבש בפיתה עם תבלינים, טחינה, ופלפל חריף ; סופריטו עם בשר ראש, תפוחי אדמה וירקות שורש ; סטייק לה מינות

ולצד כל אלה מגוון קוקטיילים מיוחדים שמוגשים במקום ונעשים על ידי צוות המיקסולוגים המקצועי של אנדלוסיה בניצוחו של מנהל הבר, תאי קובלר.

מחיר: 95 ₪ לסועד, כולל טאפסים ללא הגבלה לא כולל שתייה.

כתובת: מעבר בית הכנסת 12, ירושלים

צילום: אסף קרלה