A password will be e-mailed to you.

סוף שבוע מתוק: איך להכין סוכריות על מקל בבית?

מאת: WeLead | 28 בדצמבר 2018

להכין סוכריות על מקל בבית לא יכול להיות יותר מהר וקל מהמתכון הבא! כל מה שתצטרכו זה כמה סוכריות קשות צבעים שונים וקצת יצירתיות.

אם אי פעם הרגשתם מאויימים מהרעיון של להכין ממתקים וביחוד סוכריות על מקל- יש לנו את המתכון בשבילכם! למעשה יש מצב שלקרוא לזה מתכון זה בגדר הגזמה- מדובר יותר בטכניקה שתעזור לכם לייצר סוכריות מהממות, מקוריות ובטעם האישי שלכם תוך מספר דקות.

להכין סוכריות על מקל לפי המתכון המסורתי זה דיי כאב ראש. צריכים להכין סירופ סוכר, להרתיח אותו בזהירות שלא יעבור טמפרטורה מסויימת, לשמור על התערובת כמו נץ ואלוהים יעזור לכם אם זה יצא טוב.

השיטה שלנו? היא שיטה פשוטה בקטע כמעט מעליב, אז הנה כל מה שאתם צריכים :

הדבר הראשון שאתם צריכים זאת תבנית סיליקון לתנור, יש תבניות שמתאימות במיוחד לסוכריות על מקל אבל אתם יכולים לאלתר עם תבנית צורות שיש לכם בבית. שימו לב שהתבנית מתאימה לתנור- חשוב מאוד לבדוק את זה.

השלב השני הוא לרכז את כל הסוכריות הקשות הצבעוניות שאתם יכולים לשים עליהם יד. כמעט כל סוכריה קשה תעבוד בשביל המתכון הזה. אם יש לכם מאיפה להשיג מקלות לסוכריות (חנויות לבישול ואפיה) זה הזמן לשים אותם ליידכם להמשך המתכון.

אם אתם רוצים לשלב צבעים וטעמים אנחנו ממליצים על שימוש בסוכריות בטעמים פירותיים שישתלבו יחד היטב. אתם לא תרצו לאכול סוכריה בטעם פטל לימון ושוקולד נגיד, נכון?

והנה הסוד להכנת הסוכריות: אתם פשוט ממלאים את הסוכריות הקשות בתבנית בצורה שאתם רוצים ואופים את זה בתנור שחומם ל180 מעלות עד שכל הסוכריות נמסות יחדיו.

אתם יכולים לרסק את הסוכריות לפני ששמים אותן בתבנית. שימוש בסוכריות מרוסקות מאפשר לייצר כיסי צבע או אפקטים מיוחדים.

הקפידו לשים יותר סוכריות ממה שאתם חושבים שנחוץ, אין בעיה שיעברו את התבנית. ברגע שתאפו אותם כל הסוכריות ינמסו יחדיו והרווחים ביניהם יעלמו. אתם תהיו מופתעים מכמה דקות הסוכריות יוצאות בסופו של דבר.

הקפידו להשגיח על הסוכריות בזמן האפיה בגלל שזמן האפיה יכול להשתנות בהתאם לסוג התבנית שיש לכם או סוג הסוכריות, אפו אותן עד שהן נמסות ותוציאו אותן בדיוק כשהן מתחילות לבעבע. אל תתנו להן לבעבע יותר מדי אם אתם רוצים סוכריות חלקות.

תנו להם להתקרר בטמפרטורת החדר, הוציאו מהתבנית והסוכריות מוכנות!

ואפשר להכין אותן עם עם סוגים אחרים של סוכריות: