A password will be e-mailed to you.

איך לצלם תמונות מדהימות של קוקטיילים לאינסטגרם?

מאת: WeLead | 20 בדצמבר 2018

אליוט קלארק הוא בחור מסודר שעובד בחברה ממשלתית אמריקאית, המיוחד בו זה שהוא גילה תשוקה אמיתית להכנת קוקטיילים.

לאחר שסיים קורס ברמנים הוא יצא לשוק בהגדרה של “ברמן של דירות” בידיעה שיש הרבה פוטנציאל בתחום והרבה אנשים שירצו ללמוד איך להכין קוקטיל בבית. עם ההבנה של המותג, באה גם ההבנה שלא מספיק להכין קוקטייל טוב צריך לדעת גם איך לצלם אותו בצורה הכי מוצלחת בשביל האינסטגרם.

אז הנה כמה מהטיפים של קלארק לצילום קוקטייל מוצלח:

קבעו לתמונה גבולות ברורים

תשמשו באופציית הגריד באינסטגרם בשביל לשלוט בגבולות התמונה. הזוויות הטובות ביותר לצילום מלמעלה הן ישרות. אם תסתכלו על תמונות באינסטגרם תוכלו לראות שבאמצעות שימוש בגריד יש קווים נקיים והבדלה בין האלמנטים של התמונה.

השתמשו בכמה שפחות אביזרים

אל תעשו יותר מדי סטיילינג, למצלמת של טלפון אין מספיק עומק לתפוס את כל הפרטים. אז במקרה הזה ההמלצה היא להתמקד במשהו אחד- בדרינק , בלי יותר מדי מסביב.

השתמשו בפילטרים

דרינקים נראים ממש טוב עם פילטר, כמובן שזה תלוי בתאורה ובסוג המשקה. ההמלצה היא למצוא פילטר שגורם לצבעים ולאווירה של המשקה לצאת החוצה. וחשוב גם להתמיד ובפעם הבאה שאתם מצלמים דרינק להשתמש בפילטר דומה .

 

עקבו אחר אנשים שאתם מעריכים את התמונות שלהם

בתור התחלה, תמיד כדאי לקחת השראה מהגדולים והטובים יותר. תמצאו כמה חשבונות אינסטגרם שהייתם רוצים להגיע לרמת התמונות שלהם ותתחילו לעקוב באופן יום יומי. אחר כך כשתגיעו לצילום של דרינק הרעיונות יזרמו לכם יותר בטבעיות.

תשיגו ציוד קוקטיילים בסיסי

אם אתם רוצים להכין קוקטיילים בבית וגם לצלם אותם אתם צריכים ציוד בסיסי- מיקסר כמה כוסות יפות וכמה בקבוקי אלכוהול בהתאם לטעם האישי שלכם. אם תתחילו להתאמן על צילומים בבית אז בבר זה ילך לכם מה זה קל.