A password will be e-mailed to you.

ויוינו היא המסעדה האיטלקית מחיפה שכובשת את ישראל

מאת: WeLead | 13 בדצמבר 2018

המסעדה האיטלקית מחיפה ויוינו תיפתח בתחילת 2019 עוד שלושה סניפים בנוסף לסניפים הקיימים ותהפוך לרשת בפריסה ארצית עם שישה סניפים.

אין הרבה אנשים בחיפה שלא מכירים את עודד שטראוס ואם יש כאלו אנחנו יכולים לנחש שהם לא מעורבים בסצנת חיי הלילה. במשך כשני עשורים עודד הפיק ויחצן את המסיבות הכי נחשקות בחיפה, במקביל הוא היה גם שותף בכמה ברים בחיפה כמו בלונדי ז”ל,  פרנג’לקו ז”ל, ברברוסה ז”ל (אל תחשבו שלכל הברים בחיפה קוראים ז”ל פשוט הם כבר לא קיימים) והצפרירים 1 שעדיין חי ובועט וממוקם בכניסה לכרמליה, שכונה מרכזית על הכרמל.

לחצו כאן אם אתם WeLead כדי לעקוב אחרי האינסטגרם שלנו

עודד שטראוס ודדי צורף ויוינו

עודד שטראוס ודדי צורף

במהלך השנים עודד שטראוס הכיר המון אנשים וידע גם איך לסחוף אותם אחריו ולגייס אותם לקחת חלק בפעילות התרבותית והקולינרית שלו. במשך שני עשורים של עבודה עודד למד המון על ניהול עובדים, איך לדאוג שהמטבח יהיה מתוקתק וכל מנה תגיע לשולחן בצורה לא פחות ממושלמת. לכן כשנפתחה מסעדת הויונו באוגוסט 2015 על חורבות מסעדת פופולו בתחנת הדלק בשכונת רוממה, היה ברור לכולם שהמסעדה הזאת תהפוך ללהיט, למרות כל המסעדות שכשלו באותו מבנה מאז נסגרה מסעדת פופולו המיתולוגית.

ויוינו חיפה

ויוינו חיפה

ויוינו היא מסעדה איטלקית המשלבת מטבח איטלקי קלאסי עם נגיעות מודרניות באווירה שמחה וביתית, המסעדה הפכה מהר מאוד למסעדה האיטלקית המובילה בחיפה וצברה תודעה והכרה גם מחוץ לעיר. אם תנסו להזמין מקום לסוף שבוע בחודש או בחודשיים הקרובים לא בטוח שתצליחו, הביקוש המטורף לאוכל איטלקי איכותי גרם מהר מאוד לעודד והשותפים שלו במסעדה דדי צורף ואלי הדדי, להבין שהם חייבים להפוך לרשת ולתת גם ללא חיפאים הזדמנות להנות מהאוכל והאווירה המיוחדת של ויוינו.

התרחבות הרשת החלה לפני כשנה וחצי עם פתיחת הסניף השני בזכרון יעקב, לפני שנה נפתח הסניף השלישי בבירת הנגב, באר שבע ובתחילת שנת 2019 יפתחו עוד שלושה סניפים בפתח תקווה, ביתן אהרון ובקריות.

מנת פתיחה של ויוינו

מנת פתיחה של ויוינו

בין המנות המומלצות בתפריט של ויוינו אפשר למצוא: ניוקי פילה עגל (82 ₪) – ניוקי בעבודת יד עם נתחי פילה עגל, דלעת מקורמלת, ערמונים, פטריות ירדן צלויות וקייל, ברוטב יין אדום, ציר בקר והדרים, עם קריספי מרווה ופרמז׳ן מעל, לזניה ראגו בולונז (68 ₪) – דפי לזניה, תבשיל ראגו של בשר בקר, גבינת פרמז’ן, מוצרלה ובזיליקום, ברוטב בשמל ועגבניות. קדרת פירות ים (118 ₪ ) – שרימפס, קלמארי, מולים, ברוקולי, תפו”א, בזיליקום טרי ועגבניות צלויות עם ריזוטו, ברוטב שמנת יין לבן ועגבניות. פיצה טונה אדומה בסגנון ניו יורקי (72 ₪) – רוטב עגבניות ובלסמי מצומצם, טונה אדומה צרובה, מוצרלה, עגבניות שרי, בצל סגול, זיתי קלמטה, צ’ילי טרי, ארוגולה, כוסברה ועירית, עם איולי בזיליקום לימוני מעל. הקינוח הכי מדובר של המקום בחורף הוא: תותים מסקרפונה (48 ₪) -קרם מסקרפונה עשיר, תותים טריים, דקואז נוגט, שטרוייזל פריך, טוויל פטל, קולי תות ופירות יער.

פיצה ניו יורק סטייל ויוינו

פיצה ניו יורק סטייל ויוינו

פסטה ויוינו

פסטה של ויוינו

לכל אלו שזוכרים את עודד שטראוס מחיי הלילה של חיפה ורוצים להיזכר, הם יכולים לפגוש אותו בזאפה חיפה, שם הוא מארח על בסיס שבועי את האומנים הגדולים ביותר בישראל, כמו שהויונו עשה מהפך בקולינריה בחיפה, מועדון הזאפה עשה מהפך בתרבות ההופעות של חיפה שהיתה מנומנמת בנישה הזאת עד פתיחת המקום, אז אם אתם שם תגידו לו שאתם WeLead, הוא כבר בטח יפנק אתכם בצ’ייסר או שניים.

זאפה חיפה

זאפה חיפה