A password will be e-mailed to you.

נוסעים לברצלונה? 10 טאפאס בר שאתם חייבים לבקר בהם

מאת: WeLead | 4 בדצמבר 2018

ברצולנה היא אחת מהערים המרגשות והמתוירות בעולם. העיר מציעה כל מה שרק תוכלו לחשוב עליו, החל ממסעדות יוקרה ועד דוכני אוכל רחוב. אנחנו חושבים שהדרך הטובה ביותר לטעום את כל מה שיש לעיר להציע היא בטאפאס ברים האייקונים של ברצלונה.

אספנו עבורכם 10 טאפאס בר שאתם חייבים לבקר בהם פעם הבאה כשאתם טסים לברצלונה:

El Xampanyet

המסעדה קרויה על שם יין מבעבע שמכינים במקום (קאווה), המקום הוא אחד מהטאפאס ברים השוקקים בשכונת בורן. תוודאו שאתם עוצרים שם אחרי ביקור במוזאון פיקאסו הסמוך. בין המנות המומלצות: דיונון צלוי, פטריות אפויות וכמובן הרבה קאווה.

La Cova Fumada

בר מקורי, מסורתי וללא פילטרים הממוקם סמוך לחוף. במהלך היום הוא מלא במקומיים. המקום מתמחה בפירות ים ובבירה המקומית הישר מהחבית.

 

Bar Cañete

אם אתם מחפשים ארוחת טאפאסים משודרגת זה המקום בשבילכם. המקום מעוצב בטוב טעם עם קירות מראה, ספות משי אדומות ופרטים בעץ מהוגני. הכול נותן הרגשה שעברתם מסע בזמן 50 שנה אחרונה. את האוכל במקום גם אי אפשר לשכוח וכל אחד יכול למצוא משהו לטעמו בתפריט המגוון.

El Quim de la Boqueria

באזור שוק בוקריה יש הרבה מסעדות שוות ושופינג שקשור לאוכל. זאת אחת המסעדות המומלצות באזור, כדאי להזמין כמה מנות מקומיות כדי להרגיש את הטעם האמיתי של ברצלונה.

Bar Jai-Ca

הבר הזה הוא מקום מושלם לבראנץ’ אחרי בוקר על החוף. עם מנות נדיבות ולא יקרות המקום בדרך כלל מפוצץ באנשים , אבל זה גם חלק מהקטע שלו.

Tickets

הבר הזה מדורג בין 50 המסעדות המובילות של סן פלגרינו, המקום הוא גן עדן לחובבי הקולינריה. כל מנה תקח אתכם למקום אחר ובהחלט תהיה שווה כל יורו.

Bar del Pla

ממוקדם בפינה סודית בשכונת בורן, הבר הזה ידוע בטוויסט המודרני שלו למנות קלאסיות מקומיות

La Xampanyeria

אחרי ארוחה במסעדה הזאת אתם תחוו רגשות מעורבים, מצד אחד תרצו לשמור אותה לעצמכם ומצד שני תרצו לצעוק על גגות הבתים שכולם ידעו בדיוק לאן ללכת לאכול. אם תצליחו לעבור את התור- בסוף תזכו לטעום את המנות הכי שוות בברצלונה.

Dos Pallilos

אם כבר נמאס לכם מכל הטאפאסים, תנסו להגיע למקום הזה. בפויז’ן אסיאתי ספרדי המקום קצת יותר יקר מברי הטאפאס הנפוצים אבל בהחלט שווה את זה.

Quimet & Quimet

אם אתם מחפשים מקום רגוע ובקצב איטי זה המקום בשבילכם. המקום קטן, אינטימי ובעל עיצוב מיוחד עם מספר שולחנות קטנים בבר. מומלץ להזמין כמה מנות קטנות כדי לטעום מהמגוון שיש למסעדה הזו להציע.