A password will be e-mailed to you.

יעדים מיוחדים לחופשת החורף המושלמת

מאת: WeLead | 1 בנובמבר 2018

קשה להאמין, אבל 2018 כבר לקראת סיום. בעולם מתכוננים לחגיגות הכריסטמס והשנה החדשה וכולם מתכננים את חופשת החורף שלהם. אמנם אצלנו אין כריסטמס- אבל לפחות יש את חנוכה, כן שגם לכם יש הזדמנות לברוח לחופשת חורף מפנקת בסגנון שלכם.

אלו שפחות אוהבים את החורף, יבחרו ביעדים חמים. אבל בשביל אלו שמפנטזים על שוקו חם ליד האח, ריח של מדורה מחממת או חופשה ספורטיבית חורפית, הנה כמה מקומות ששווה לשקול לבקר בהם:

פראג, צ’כיה

אין ספק שאירופה בחורף זה דבר קסום. אחת מהערים היפות בחורף האירופאי היא פראג המושלגת על כל האדריכלות העתיקה שלה. אל תשכחו לקחת בגדים חמים במיוחד כי בשיא חודשי החורף יכול להיות קר מאוד.

לפלנד, פינלנד

מי לא רוצה לבקר בלפלנד? לפי המסורת הרוסית לפלנד זאת המולדת של סנטה קלאוס, לא בדקנו את הנושא אבל מה שבטוח שהחורף בלפלנד נראה כאילו יצא מסיפור אגדות. שלג כבד, קור ורוחות אקראיות הופכות את לפלנד למקום המושלם לחופשה חמימה משפחתית או רומנטית בבקתת עץ המאפיינת את האזור.  אם תזכו לקבל הצצה לאורות הזוהר הצפוני אז בכלל זאת תהיה חופשה שלא תשכחו לעולם.

חרבין, סין

לחובבי החופשות המיוחדות והמוזרות. בחרבין שבסין מתקיים בכל שנה פסטיבל הקרח והשלג. בפסטיבל מוצגים פסלים מפוסלים בקרח ומגוון פעילויות והפעלות שקשורות בענפי הספורט החורפי. אם אתם רוצים חורף אקטיבי- מומלץ לשקול את חרבין בתור היעד לחופשת החורף שלכם.