A password will be e-mailed to you.

WeLead MARKET – מנוע חיפוש המשפיענים הראשון בישראל

מאת: WeLead | 14 באוקטובר 2018

WeLead (WeLead) חברת המשפיענים הגדולה בישראל, משיקה את ה- WeLead MARKET מנוע חיפוש מובילי דעת קהל הראשון בישראל, הגוגל של המשפיענים, היזהרו מחיקויים

כפי שפורסם לפני כחצי שנה, WeLead (WeLead) משיקים את ה-  WeLead MARKET מנוע חיפוש המשפיענים הראשון והיחיד בישראל (למרות פרסום ניסיונות חיקוי של חברות אחרות) מנוע החיפוש מרכז במקום אחד את כל האנשים הכי משפיעים שיש היום בארץ באינסטגרם וברשתות חברתיות אחרות,  המערכת המתקדמת שלנו תחסוך לכם הרבה כסף, שכן המחיר של כל מוביל דעה יהיה שקוף לכם,בהתאם למוצר / חוויה שתתנו לו בתמורה.

 

במנוע חיפוש WeLead של ישראל תוכלו למצוא מגוון רחב של מובילי דעה, ממיקרו משפיענים ועד סלבס, מובילי הדעה שנכנסו למנוע החיפוש נבחרו בקפידה רבה מתוך מעל ל-150,000 אנשים שנרשמו לWeLead (WeLead) במהלך השנים.

לכל מוביל דעה יש ציון השפעה, אך לא הסתפקנו בכך, מובילי הדעה מחולקים למספר רמות לפי מספר פרמטרים שלקחנו בחשבון כמו למשל: איכות צילום התמונות, רמת הפעילות באינסטגרם, אופי החשבון, האם הוא מתמחה בתחום מסוים, כמה זמן החשבון קיים, היחס בין כמות העוקבים לכמות הנעקבים, איכות העוקבים, איכות האינטראקציות ועוד.

שירות הסלף סרוויס של WeLead מאפשר לכם לייצר קמפיין משפיענים בעצמכם. באמצעות המערכות המתקדמות שלנו תוכלו לפלח את המשפיענים עבור הסגמנט הרצוי עבורכם ולבחור מתוכם את משתתפי הקמפיין. אצלנו תוכלו למצוא את האנשים הכי משפיעים בתחום האופנה, בתחום הכושר, בתחום האוכל, איפור, טיפוח, תיירות ועוד. המערכת של WeLead כוללת גם משפיעני פייסבוק, יוטיוברים ובלוגרים, כולם כאן.

WeLead MARKET

WeLead MARKET

 

בנוסף לצד כל כוכבי האינסטגרם המוכרים וסלב, תוכלו למצוא מגוון רחב של מיקרו משפיענים, שהם אנשים בדיוק כמוכם, רק עם קצת יותר השפעה באינסטגרם ובפייסבוק, הם אוהבים להמליץ על מותגים, אבל רק אם הם באמת שווים.

WeLead MARKET

WeLead MARKET

בעולם בו הצרכנים כבר אדישים לפרסומות, הפרסום שלנו בעזרת מובילי דעת קהל הוכיח את עצמו כאפקטיבי ביותר, אנחנו יודעים להגיש את הפרסומת בצורה הכנה והאמיתית ביותר בעזרת מובילי הדעה האיכותיים שלנו, לכל קמפיין אנחנו בוחרים את מובילי הדעה החזקים והמתאימים ביותר למותג.

אנחנו לא ממליצים לכם להתחיל קמפיין משפיענים בלי לקחת הצעת מחיר מאיתנו, אנחנו זולים ב- 70% מהמתחרים שלנו בגלל מבחר מובילי הדעה העצום שלנו והיחסים הטובים שלנו איתם, אנחנו גם לא לוקחים 80-100 אחוז עמלה כמו המתחרים שלנו.

לשיתופי פעולה צרו איתנו קשר במייל [email protected] או בצור קשר באתר

 

WeLead MARKET

WeLead MARKET

להצטרפות למנוע חיפוש לחצו כאן
לדוגמאות של קמפיינים שלנו לחצו כאן