A password will be e-mailed to you.

תערוכת בית חדש יוצאת לדרך במהלך סוכות

מאת: תמיר ילינק | 21 בספטמבר 2018

זו השנה ה- 41 שתערוכת עיצוב הבית מתקיימת, והשנה היא מתהדרת בשם חדש ומיתוג מחודש: “בית חדש

תערוכת בית חדש תצא לדרך ב-24.9, עשרות מליארדי שקלים – זה הסכום שמגלגל מדי שנה ענף השיפוצים והבנייה בישראל, בזמן שכחצי מיליון בתי אב בארץ מעצבים, משפצים, בונים ומחדשים את ביתם. התהליך שנחשב מורט עצבים משתלם כנראה, כי בעזרתו מצליחים המשפצים לחדש ולרענן את מראה ביתם, ואף להעלות את ערכו.

כנסו לעקוב אחרי WeLead באינסטגרם

תערוכת עיצוב הבית נחגגת במרכז הירידים בחול המועד סוכות זו השנה ה-41, והשנה היא מתהדרת בשם חדש: “בית חדש” (לשעבר – “תערוכת ריהוטים”) ובמיתוג מחודש, צבעוני, שמח ומזמין. השנה ניתן דגש מיוחד לעיצוב ישראלי, למעצבים מבטיחים שיחשפו את מרכולתם ויציעו ערך מוסף לעיצוב הבית, מבלי להזדקק להחליף את כל הרהיטים שבו. ציבור המבקרים יוזמן להתרשם ממקורות השראה וטרנדים מובילים בעיצוב הבית, לצד אינטראקציות ופעילויות שונות לכל המשפחה.

תערוכת בית חדש

צילום: יח”צ

 

שירות מיוחד שיוצע למבקרים בתערוכה: “ספידיזיין” – אפשרות מיוחדת להיפגש אחד על אחד עם מעצבי פנים וסטייליסטים, להתייעץ על אתגרים עיצוביים בבית ולקבל את מלוא המידע איך לשדרג בחן, ובהתאם לתקציב, את החלל. זהו שירות ייחודי שנבנה במיוחד עבור תערוכת “בית חדש” בשיתוף פעולה עם ארגון מעצבי הפנים בישראל IIDO.

תערוכת בית חדש

צילום: יח”צ

חידוש נוסף של תערוכת בית חדש הוא היצע חומרי גמר כמו טייחים ואפקטים בצביעה לפנים ולחוץ, אריחי ענק להדבקה על חיפוי קיים, אביזרי פרזול וכלי סניטציה – לחידוש מהיר ויעיל של המטבח וחדרי הרחצה, ואפילו טאץ’ סופי לקירות הבית דרך גלריות אמנים שיציעו יצירות בסגנונות שונים.

מותג הרהיטים הגדול ביותר באיטליה -Colombini  נוחת לראשונה בישראל ויושק בתערוכה במודל של דירה לדוגמא הכוללת: מטבח, סלון, חלל אירוח, חדר שינה וחדר ילדים. זוהי הזדמנות להתרשם מהמותג היוקרתי לפני כולם.  קולקציית Colombini   מיוצגת בישראל בבלעדיות על ידי רשת הריהוט האיטלקי Ultima.

וכמובן, כהרגלו בקודש, תשמש תערוכת העיצוב בית חם בתקופת חול המועד סוכות לשלל מציגים, שיחשפו פריטי ריהוט, טקסטיל ותאורה של המותגים המובילים בארץ ובעולם. הקהל יוכל לגעת, לשבת, לשכב על מיטות, להתרשם ולנסות את פריטי הריהוט השונים שיציעו המציגים, וגם ליהנות מהנחות בלעדיות שיפורסמו לקראת האירוע.

תערובת בית חדש

צילום: יח”צ

 

תערוכת בית חדש תתקיים בחול המועד סוכות בין התאריכים 24.9-1.10 במרכז הירידים בתל-אביב. התערוכה פתוחה לקהל הרחב ללא תשלום.

תערוכת לגו בנמל תל-אביב במהלך חג הסוכות