A password will be e-mailed to you.

יוטיוברים ישראליים שאתם חייבים להכיר

מאת: תמיר ילינק | 12 בספטמבר 2018

צוות אתר לידרס מביא לכם 4 יוטיוברים ישראליים שאם אתם לא מכירים, אז באמת הגיע הזמן, בדקנו איזה מותגים היוטיוברים המובילים בישראל מפרסמים.

עכשיו זה כבר ברור, יוטיוברים שולטים בעולם, טוב אולי קצת הגזמנו, אבל בכל זאת, אין ספק שיוטיוברים הם האנשים שמכתיבים את הטון ברשתות החברתיות. גם מחוץ לרשתות היוטיוברים הפכו לסלב לכל דבר, נסו ללכת יותר מחמישה צעדים בקניון.

יוטיוברים

צילום: אינסטגרם ליזה ביך

יוטיובר הפך מזמן למקצוע לכל דבר, יוטיוברים ברווחי העולם מרוויחים מיליוני דולדרים, בארץ יוטיוברים יכולים להרוויח כמה עשרות אלפיי שקלים בחודש והמובחרים יותר אפילו מאות אלפים בחודש

צוות אתר לידרס מביא לכם חמישה יוטיוברים שאתם חייבים להכיר, אם עדיין לא יצא לכם להכיר, בדקנו כמה מנויים יש לכל אחד מהם ביוטיוב, כמה עוקבים באינסטגרם ואיזה מותגים הם מפרסמים.

כנסו לעקוב אחרי WeLead באינסטגרם, מעניין שם

 

קווין רובין

נולד בהרצליה, היום גם בכפר סבא. קווין הגיע לרשת בזכות לימודי המשחק שלו, אחרי שלא קיבל מספר אודישנים קווים הבין שכל מה שהוא צריך זה ליצור את התוכן ולקדם אותו בעצמו. קווין שיחק  ב”שוברי גלים”, בסרט “ירח בבית 12″ ובכמה פרסומות. לקווין יש ערוץ יוטיוב ביחד עם רז ספני בשם: חיים בחארטא”

מנויים בערוץ היוטיוב: 191,777

עוקבים באינסטגרם: 163K

מותגים נבחרים שפרסם: כיף, FOOT LOCKER , ביסלי, לואקר, פיוז טי, דרפול 2 וטימברלנד

דניס צ’רקו

קומיקאי ומשפיען רשת, עם למעלה מ-200 אלף עוקבים בפייסבוק ולמעלה מ-13 מיליון צפיות בערוץ ביוטיוב. נולד בטגי’יקיסטן ועלה עם הוריו לישראל ב-1994, כשהיה בן 3. יחצ”ן, מפעיל אירועים ומשתתף גם בקמפיינים למודעות חברתית, בהם קמפיין לאי הפללה לצרכני קנאביס וקמפיינים לזכויות למען בעלי חיים. מעלה הרבה סרטונים מצחיקים, אבל בהחלט לא רק.

מנויים בערוץ היוטיוב: 131,052

עוקבים באינסטגרם: 133K

מותגים נבחרים שפרסם: אודם קוסמטיקה, למטייל, XL, Israel body, הנוקמים (סרט)

 

עידן טלמור

לאחרונה השתחרר מהצבא, ומשקיע את כולו בהכנת סרטונים שמקבלים חשיפה בעיקר באינסטגרם שלו, אך ערוץ היוטיוב שלו צובר תאוצה ואין לנו ספק שבשנה הקרובה יגיע למעל 100K מנויים.

מנויים בערוץ היוטיוב: 11,800

עוקבים באינסטגרם: 138K

מותגים נבחרים שפרסם: קוקה קולה, קוויק תה, פיוז טי, במבה

 

ליזה ביך

אחת היוטיובריות הכי חזקות היום בישראל ולדעתנו היא רק בתחילת דרכה, לליזה יש ערוץ יוטיוב משותף עם אלכס סמולנקין בשם SMOLIZA.

מנויים בערוץ היוטיוב: 179,485

עוקבים באינסטגרם: 165K

מותגים נבחרים שפרסם: רנואר, ONE LOVE, יפו תל אביב, חוליו, GADE