A password will be e-mailed to you.

“נמאס מהצביעות של ביבי וחבריו.יאללה מלחמה!!!”

מאת: דניאל היט | 19 ביולי 2018

לאחר שהצביע נגד הכללת חברי הקהילה הגאה בחוק הפונדקאות שעבר בקריאה שלישית, יצאו מפורסמים רבים כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ברשתות החברתיות. “נמאס מליצמן שמנסה לקלקל לנו את החיים.הגיע הזמן להילחם על מה שמגיע לנו”, כתב בכעס רב גל אוחובסקי תוך כדי שהניף אצבע משולשת למצלמה

אמש הצביע ראש הממשלה בנימין נתניהו כנגד התיקון המכליל את חברי הקהילה הגאה בחוק הפונדקאות, זאת למרות דיווחים שאמר לח”כ אמיר אוחנה שיתמוך בתיקון שיזם. החוק נועד לאפשר לנשים ללא בן זוג, שאינן יכולות להרות בגלל נסיבות רפואיות, ללדת באמצעותה של אם פונדקאית. לפי החוק, השתתפות בתהליך פונדקאות תתאפשר להורים אשר יש להם לכל היותר שני ילדים משותפים ולאם עם לא יותר משני ילדים משלה.

בתגובה לכך, הכריזה אגודת הלהט”ב על שביתה ביום ראשון ממקומות עבודתם, סגירת בתי עסק ולקיחת חלק בפעילות מחאה במרחב הציבורי. התגובות ברשתות החברתיות לא איחרו לבוא.

בדומה לגל אוחובסקי, יצאו מפורסמים רבים (גאים ולא גאים) כנגד ההצבעה.

מעצב השיער והמאפר, מיקי בוגנים, העלה תמונה משפחתית של ביבי נתניהו עם אשתו ושני בניו והוסיף: “ביבי האמת לרגע לא חשבתי שתצביע בעד, דבר אגב שהיה מועיל לך ברמות לו הייתי היועץ שלך, אבל מכיון שאתה הרי לא הולך לפי הדעה האמיתית שלך כי לא יתכן שאתה כזה חשוך או שכן? בכל אופן לך יש את שרה שתחיה, ו-2 בנים, ואני אצטרך לקנות אחד? באיזה מדינת עולם שלישי? ומה יעשו חבריי שלא יכולים לקנות ילד? אה זה נשמע לך מזעזע לקנות? כי אתה לחצת וזה הפרוש, לכל חבריי נותני השרות לאיש שזה דעותיו אם מדיי פעם לא הבנתם למה אני פשוט סולד מהדמות אז עכשיו תבינו סופית. בושה נקודה

 

ביבי האמת לרגע לא חשבתי שתצביע בעד , דבר אגב שהיה מועיל לך ברמות לו הייתי היועץ שלך , אבל מכיון שאתה הרי לא הולך לפי הדעה האמיתית שלך כי לא יתכן שאתה כזה חשוך או שכן?בכל אופן לך יש את שרה שתחיה , ו2 בנים , ואני אצטרך לקנות אחד ? באיזה מדינת עולם שלישי ? ומה יעשו חבריי שלא יכולים לקנות ילד ? אה זה נשמע לך מזעזע לקנות ? כי אתה לחצת וזה הפרוש , לכל חבריי נותני השרות לאיש שזה דעותיו אם מדיי פעם לא הבנתם למה אני פשוט סולד מהדמות אז עכשיו תבינו סופית . בושה נקודה . ? רפי דלויה

A post shared by Miki Buganim (@mikibuganim) on

אסי עזר העלה גם הוא תמונה זהה עם הכיתוב “ראש הממשלה היקר, גם אני רוצה תמונה משפחתית כזאת”.

 

נדב בורנשטיין, מגיש התוכנית ” חי בלילה’ ואב לשתי בנות שהביא בשנה שעברה יחד עם בן זוגו, פרסם בחשבון הפייסבוק תמונה של בנותיו אשר מסתכלות עליו דרך מסך הטלוויזיה תחת הכותרת “למה אני שובת ביום ראשון” ובו פירט: “היום ביבי ירק לי בפנים,לי ולעוד מאות אלפי אזרחים בישראל. הוא והממשלה שלו אמרו היום – שלא מגיע לי להיות אבא במדינה שלי.
זורק אותי, את נדב, שעשה צבא ועושה מילואים, ומשלם מסים,זורק את כל מי שאוהב את המדינה הזאת ורוצה לחיות בה
להתחנן במדינות אחרות, להתאבדות כלכלית – רק כדי להפוך לאבא”

“כפיר ואני חסכנו כל החיים כל שקל”, חשף נדב והמשיך, “ויתרנו על הטיול שאחרי צבא,ויתרנו על החלום של לקנות דירה,ויתרנו על המון – כדי שנוכל להיות הורים והיום המדינה שלנו ויתרה עלינו

אני לא יכול לדמיין את החיים שלי בלי עומר ואופק טפו 555. לא יכול לדמיין בכלל מה עובר היום על כל מי שגילו שאין להם סיכוי להיות הורים”

הפוסט בדף הפייסבוק של ‘חי בלילה’

נדב חתם בכך שהודיע שישבות גם הוא ביום ראשון: “לא תראו אותי ביום ראשון על המסך,אני שובת יחד עם כל החברים לקהילה. לא ניתן שיתעלמו מאיתנו. לא נסכים שירקו לנו בפנים”

הקומיקאי נדב אבקסיס, שיצא מהארון לפני כחמש שנים, העלה פוסט מעט יותר קליל בו הוא הסתפר והוסיף “רגע לפני שקהילת הלהט”ב הולכת לשבות, באתי לעשות שיער!”