A password will be e-mailed to you.

אמסטרדם לצעירים – המקומות שאסור לפספס

מאת: WeLead | 25 ביוני 2018

בירת הולנד מהווה מוקד משיכה לצעירים מכל רחבי העולם וגם ישראלים יכולים למצוא בה מקומות בילוי שווים במיוחד. אז מאיפה מתחילים, על מה אסור לוותר ולאן יוצאים המקומיים? הנה כל התשובות

אמסטרדם היא אחת מערי התיירות המובילות באירופה ומאז שנות ה-60 של המאה הקודמת מגיעים אליה צעירים מכל רחבי העולם. מלבד מדיניות ליברלית בבתי קפה ומועדונים, עיר הבירה של הולנד גם מזוהה עם חיי לילה סוערים. כמעט מדי חודש נפתחים באמסטרדם מקומות מסעירים לגברים ונשים בטווח רחב של גילאים ורק צריך להכיר אותם. צעירים ישראלים רבים טסים לאמסטרדם למסיבת רווקים, טיול קניות או סתם להירגע כמה ימים בעיר התוססת.

רוב המקומות שאסור לפספס נמצאים באזורים של רמברנדטפליין וליידספליין. את הערב הראשון תוכלו להעביר בברים, בפאבים ובמועדונים שסביב הכיכרות ומומלץ גם להגיע לשכונת יורדאן כדי לראות איפה מבלים המקומיים. עם זאת, קחו בחשבון שבאמסטרדם – כמו בארצות הברית – רוב מקומות הבילוי נסגרים באמצע השבוע בשעה 02:00 ונדיר למצוא כאלה שפועלים עד אור הבוקר.

מעדיפים הכוונה ספציפית? הנה הרשימה לבילוי מושלם

כמובן שתמיד כדאי לבחור אטרקציות לפי הטעם האישי, מסגרת התקציב ולוח הזמנים, אבל יש בכל זאת כמה מקומות בילוי שהם חלק בלתי נפרד מכל רשימה. בראש סדר העדיפויות כדאי לכם לשים את De school: מתחם בית ספר יסודי שהפך לקומפלקס עם מסעדת שף, קפה, חדר כושר, מועדון לילה וחלל לתערוכות והופעות. קצת כמו בית רומנו בתל אביב, רק לא דומה בכלל.

עוד מבנה שעבר שיפוץ והפך למוקד עלייה לרגל עבור צעירים מאירופה מכיל את מועדון ה-Shelter, שבו מופיעים בכל סוף שבוע התקליטנים המובילים של סצנת המוזיקה האלקטרונית. מנגד, אם אתם בעניין של אירועי אוונגרד, המועדון Paradiso ברחוב Weteringschans הוא המקום שבו תרצו לסיים את הערב.

לא יוצאים בלי שנכנסים: אתרי חובה באמסטרדם

אמסטרדם זוכה להצלחה תיירותית בגלל שהיא מעניקה תחושת חופש לכל מי שמגיע אליה. בחלק ממקומות הבילוי של העיר יש אווירה דומה ולכן מדובר באתרי חובה. ברשימה הזו מחכה לכם לדוגמא מועדון Melkweg, שהחל את דרכו בשנות ה-70 של המאה ה-20 כמקום מקלט לאנשי שוליים וכיום מהווה במה לריקודים, הופעות ואירועי אמנות.

מי שרוצה להבין באמת את הלך הרוח של אמסטרדם לא יכול להרשות לעצמו לצאת ממנה לפני שהוא נכנס ל- Sugar Factoryבכתובת Lijnbaansgracht 238. בניגוד למה שאפשר להבין מהשם, לא מדובר בחנות ממתקים אלא במועדון שבו נערכים ערבי הקראת שירים, מופעי תיאטרון והופעות של תזמורות ביג-בנד מרשימות. המקום מלא לגמרי בקהל צעיר ומגניב ומהר מאוד יגרמו לכם להרגיש שם בבית.

בקיצור, כדאי להגיע לאמסטרדם עם ראש פתוח כי תמיד יש בה מה לעשות. שמרו על עצמכם ועל החוק ובחרו מקומות בילוי שישאירו אתכם עם טעם של עוד.