A password will be e-mailed to you.

פעילות לוקס חיפה

מאת: תמיר ילינק | 21 ביוני 2018

כנסו לעקוב אחרי WeLead באינסטגרם כדי שלא תפספסו שום קמפיין אודות מסעדת לוקס של השף עלאא מוסא מעניקה לאוכל הערבי האותנטי אינטרפטציה חדשה ונועזת, שמשלבת מצד אחד את המודרני והעכשווי ומצד שני בכל מנה יש קלילות שמחה כזו… תענוג אמיתי. כשהמזרח פוגש את המערב הפרשנות של השף עלאא מוסא ושותפו לפרויקט אחמד אסאדי באה לידי […]

לוקס

כנסו לעקוב אחרי WeLead באינסטגרם כדי שלא תפספסו שום קמפיין

אודות

מסעדת לוקס של השף עלאא מוסא מעניקה לאוכל הערבי האותנטי אינטרפטציה חדשה ונועזת, שמשלבת מצד אחד את המודרני והעכשווי ומצד שני בכל מנה יש קלילות שמחה כזו… תענוג אמיתי. כשהמזרח פוגש את המערב הפרשנות של השף עלאא מוסא ושותפו לפרויקט אחמד אסאדי באה לידי ביטוי בכל מנה ומנה מחדש. הכול עשוי מחומרי גלם טריים ואיכותיים מתוצרת מקומית, ומורכבים בשיטות מודרניות שמשדרגות את המטבח המסורתי.

בין המנות המומלצות  תמצאו סביצ’ה אינטיאס עם זיתים שחורים, פיסטוקים, עלי שומר וגבינת שנקליש; טרטר ערבי של סינטה קצוצה, בורגול, צנוברים ופלפל חריף; ומנת פילה מוסר על ריזוטו פריקי, עם תרד, שעועית ירוקה וקרם חציל שחור עם טחינה. ואלה רק נגיעה מתפריט שמציג את בשורת הקולינריה החדשה של המטבח הערבי.

מסעדת לוקס מהווה תפאורה מושלמת לארוחה בכל סיטואציה, בין אם אתם מגיעים לכאן עם החצי השני שלכם לדייט לילי, באים עם החברים לתפוס ראש על בר או מעוניינים בארוחת ערב נעימה עם כל המשפחה. העיצוב המסוגנן, והמטבח הפתוח, שמזכיר את הסטייל הנהוג במסעדות באירופה, ללא ספק הופכים כל ארוחה למפגש מיוחד, שמתרחש באווירה זורמת ושמחה, כמו שארוחה צריכה להיות.

המסעדה פתוחה בכל יום בין 18:00 לחצות (או אחרון הלקוחות). כתובת: הנמל 13

מה מקבלים?

ארוחה בשווי 400 ש”ח

מה נדרש?

פוסט באינסטגרם

פוסט בפייסבוק

סטורי

אזור מגורים

חיפה, קריות

גילאים

25+

תחומי עניין

♥ אוכל

♥ חיי לילה

♥ תרבות ופנאי

♥ בילוי ופנאי

תאריכי פעילות

חודש יולי

מהרו להירשם, מספר המקומות מוגבל, תקבלו הודעה במידה ויאשרו לכם את הפעילות

שם

עיר

דואר אלקטרוני

מספר טלפון

גיל:
כמה חברים + עוקבים יש לך בפייסבוק?
כמה עוקבים יש לך באינסטגרם?
שם משתמש באינסטגרם

פעילות ניקוי גוף ע”י ערכות הסופרפוד של אומינה