A password will be e-mailed to you.

הלחמת ריסים: כל מה שרצית לדעת על טיפול הארכת ריסים

מאת: WeLead | 18 באוקטובר 2017

כמה זמן זה מחזיק? זה כואב? וכמה זה עולה?

מי לא רוצה להתהדר בזוג ריסים מרשים ומהפנט. כזה ששם דגש על העיניים, אולי האיבר בעל ההבעה הגדולה ביותר אצלנו בגוף. אם עד עכשיו הפתרון להשגת תוצאה שכזו הייתה מסקרה ומעגלי ריסים, היום יש פתרונות אחרים וקבועים יותר. אשר ייגרמו לך לוותר על המסקרה ולעפעף בעיניים שלך בכיף.

אחת מהן היא הלחמת ריסים או הארכת ריסים, מדובר בחיבור של ריסים מלאכותיות באופן חצי קבוע. הטיפול ניתן במגוון רחב של סלוני יופי ברחבי הארץ והנה כל מה שאתם צריכים לדעת עליו.

הטיפול לא כואב אפילו נעים, אבל הוא גם לא קצר

במהלך הטיפול את שוכבת על מיטה עם עיניים עצומות, לרוב עם מוזיקה נעימה ברקע כאשר הקוסמטיקאית מלחימה לך את תוספות הריסים, במגע ממש עדין. אם חיפשתן תירוץ לשנ”צ לגטימי אז הנה הוא לכן. שימו לב שהטיפול יכול לקחת בין שעה ורבע לשעתיים.

הריסים מותאמות אלייך באופן אישי לפי ההעדפות שלך

כאשר חיבור הריסים מסתיים את עדיין לא מוכנה. קודם עלייך לבחור את האורך ואת צורת העיגול של הריס. (ואז גוזרים אותו לפי הדרישות שלך). מרבית המכונים יציעו לכן אורכים הנעים בין 9 ל-15 מ”מ (מראה טבעי ועד קרדשיאן) הרוב הולכות על משהו שנע בין ה10-12 מ”מ.  אחרי בחירת האורך את בוחרת את צורת העיקול של הריס. האופציות הפופלריות הן  מסוג  j , סילסול המשווה מראה טבעי יותר. או עיגול מסוג c אשר מספק מראה עין חתול.

סוגים שונים של הלחמת ריסים:

ניתן גם לבחור גם מכמה חומרי גלם אבל ההבדלים ביניהם זניחים אז אל תחששו ללכת על החומר הזול יותר.

הם יחזיקו מעמד יותר ממה שאתן חושבות

עם טיפול נכון הארכת ריסים יכולות להחזיק עד כחודש וחצי, מרבית הסלונים ימליצו להגיע לתחזוק כל שבועיים שלושה. הכלל הוא פשוט השתדלי לא להשתמש במוצרים שומניים בקרבת הריסים שלך. וכן צריך לנסות לא להרטיב אותן באופן ישיר.

הם ירגישו מוזר בהתחלה

ייקח לך כמה ימים להתרגל לתחושה של הריסים, את תרגישי אותם במיוחד אם ישנה על הבטן או על הצד.

תצטרכי לשנות את שגרת ניקוי הפנים והאיפור שלך

הקפידי להשתמש במסירי איפור לא שומניים, ובכלל כמה שפחות מוצרים שומניים בקרבת העיניים כך הריסים יישמרו לאורך זמן רב יותר. ובכלל ההמלצה היא להשתמש במגבונים מסירי איפור נטולי שמן. מרבית הריסים לא יכולים לשאת מסקרה,  ובכלל תגלי את לא צריכה אותה. אם את בקטע של איילנר העדיפי מרקמים מסוג ג’ל והימנעי מלצייר את קו האיילנר על שורשי הריסים.

אל תגעי בהם!

הדרך היחידה להסיר את הריסים היא באמצעות אדם מוסמך. אל תתעסקי איתם ותתחילי לתלוש אותם, את תהרסי את הריסים האמיתיות שלך.

המחיר

לא מדובר בטיפול זול והוא יכול להעלות בין 300-700 שקלים בפעם הראשונה כשתחזוק יכול לעלות בין 100-500 שקלים. ויש בשוק גם אופציות נוספות כמו הרמת ריסים שנחשבת למעט זולה יותר אך גם פחות דרמטית.

אולי יעניין אותך גם:

המסקרה שעולה פחות מ-20 שקל שהרשת לא מפסיקה להתלהב ממנה

הכל לים מתפרת ברזנטים