A password will be e-mailed to you.

כשר לפסח: מתכון לפנקייק שחיתות

מאת: קרן ילינק | 6 באפריל 2017

מתכון לפנקייק מושחתת והכי חשוב כשר לפסח, כי מי באמת סופר קלוריות בחג!

החגים הם תירוץ נפלא לצאת משגרת הדיאטה והתזונה נכונה, זהו הזמן להתפנק על פנקייקים כשרים לפסח שטעימים לא פחות מהפנקייקים הרגילים. המתכון מהיר ופשוט להכנה.

צילום: קרן ילינק

צילום: קרן ילינק

כמות: 10-12 סועדים

זמן הכנה: כרבע שעה

חומרים:

כף שמן אגוזי מלך ‘מיה’ ( ניתן להשתמש בשמן קנולה)

כוס חלב\ חלב סויה

חצי כוס קמח תפוחי אדמה ‘מיה’

כוס קמח מצות ‘מיה’

שקית אבקת אפיה (ניתן גם להכין ללא)

כף פודינג בטעם וניל ‘מיה’

2 ביצים גדולות

מלח

לקישוט

2 כוסות חלב

חבילת פודינג בטעם וניל ‘מיה’

תותים

ממרח ריבת חלב ‘מיה’

שקדים טבעיים ‘מיה’

צילום: קרן ילינק

צילום: קרן ילינק

מוזגים לקערה כף שמן אגוזי מלך ‘מיה’, 2 ביצים, כוס חלב, חצי כוס קמח תפוחי אדמה, כוס קמח מצות ‘מיה’, קורט מלח, כף אבקת פודינג וניל (הסוד שמוסיף המון לטעם) ואבקת אפיה (אני בחרתי לא להשתמש באבקת אפייה מכיוון שלא היה לי בבית ולכן הפנקייקים לא תפחו ויצאו דקים יותר). מערבבים היטב בעזרת מטרפה ידנית או חשמלית.

צילום: קרן ילינק

צילום: קרן ילינק

משמנים מחבת פנקייקים בעזרת שמן אגוזי מלך ‘מיה’ ומוזגים לתוך המחבת, במידה ואין מחבת פנקייקים בבית ניתן להשתמש במחבת רגיל ולעשות פנקייקים גדולים יותר או להיעזר בשבלונה לתיחום. הופכים את הפנקייק לאחר שרואים בועות והפנקייק מתחיל להיות עשוי, בערך לאחר 2 דקות.

צילום: קרן ילינק

צילום: קרן ילינק

להגשה- מכינים פודינג וניל חבילה אחת ביחד עם 2 כוסות חלב ומקררים במקרר. מסדרים ערימה גבוהה של פנקייקים אחד על השני. בראש הפירמידה שמים בנדיבות פודינג וניל. מחממים בכלי זכוכית 2 כפות של ממרח ריבת חלב ‘מיה’ למשך כ-20 שניות. שופכים את ריבת החלב מעל הפודינג ומקשטים בעזרת תותים טריים ושברי שקדים טבעיים. ניתן לקשט עם שוקולד, קצפת להוסיף גלידה וכו.. לפי הטעם האישי.

צילום: קרן ילינק

צילום: קרן ילינק