A password will be e-mailed to you.

10 בלוגים בתחום האוכל שאתם חייבים להכיר לקראת הארוחה המפסקת

מאת: WeLead | 8 באוקטובר 2016

רגע לפני שתכינו את הארוחה המפסקת ריכזנו עבורכם עשרה בלוגים מובילים מתחום האוכל שישדרגו לכם את הארוחה המפסקת.

 

בישולים

מתכונים מבית אסם -באתר www.bishulim.co.il  תמצאו מגוון מתכונים ובישול ביתי לכל המשפחה, כתבות תוכן קולינריות, בישולים בקלי קלות עם גיל חובב, מדריכי אוכל וגם תוכלו להינות ממתכונים של נבחרת הבלשנים של האתר.

מתוך אתר בישולים

מתוך אתר בישולים

פודפייג’ www.foodpage.co.il הוא המשך ישיר לקו האינטרנטי שמתרחש היום בארה”ב ובכלל בעולם, מדובר על מקום בו תמצאו הפניות למתכונים הכי טובים ברשת עם חלוקה מסודרת לקטגוריות ואפשרות לשמור את המתכונים שאהבתם במועדפים כך שתוכלו לחזור אליהם בכל פעם מחדש. זאת בנוסף לטורים אישיים ומתכונים פנימיים באתר.

האתר מאגד בתוכו הפניות למתכונים מבלוגי האוכל הטובים ביותר, מאתרי הקולינריה וכמובן מהעולם, לצד מתכונים פנימיים וטורים אישיים של מיטב השפים והכתבים, כך שלא תצטרכו לחפש בכמה אתרים עד שתמצאו את מה שאתם צריכים.

תמיד תהיתם מאיפה מגיעים כל רעיונות הבישול – איך מכינים מניפת תפוחי אדמה, לחם נתלש או מוס שוקולד עם 2 מצרכים? עכשיו תוכלו למצוא את כל המתכונים הכי פופולאריים ומיוחדים במקום אחד.

www.oogio.net הוא בלוג מתוקים, מאפים ודברים טעימים. בבלוג תוכלו למצוא מתכונים מתוקים מכל הסוגים ובכל רמות הקושי וכמובן הדגמות והסברים מדויקים. כאן תוכלו לשאול שאלות, להעלות תמונות של מתוקים שהכנתם, וכמובן להתעדכן על פוסטים חדשים ולקבל הצצה אל מאחורי הקלעים.
 “אז היי, קוראים לי גל, אני מעצב גרפי, אנימטור ומעצב משחקים. בבית אני אוהב לשחק במטבח. אני אוהב לנסות דברים חדשים ואם זה מצליח אני מפרסם בבלוג. אני מבשל עונתי, מקומי בדרך כלל ובעיקר לפי מצב הרוח. לאחרונה יש לי פטיש גדול למטבח היפני. אני אוהב כוסברה, גוייאבה, עמבה, חריף, סלרי, אניס, חצילים ואת כל מה שאתם לא סובלים. הדבר היחיד שאני לא מסוגל לאכול זה רוטב אלף האיים.” כנסו להכיר >>  www.ptitim.com

“נעים מאד, קוראים לי דורית מנו – טל אור ואני מאד שמחה לארח אתכם בבלוג שלי sweetdooly.co.il. בילדותי גדלתי בקרית אליעזר שבחיפה. בתים בני ארבע קומות, דשא ענק במרכז, שם היינו משחקים. חברה שלי דאז, פרוּמָה היתה מגיעה מדי יום, עומדת מתחת לחלון שלי וקוראת לי שארד למטה לשחק. יום אחד בעוד אמי תולה כביסה עמדה מתחת לחלון וקראה “דוּלי דוּלי”, שאלה אותה אמי, למי היא קוראת, “לבת שלך, דוּלי ” ככה נולד הכינוי שלי –דוּלי – במשפחה, שמלווה אותי מילדות וככה נולד שם לבלוג.

הבלוג סוויט דוּלי הוקם מתוך אהבה גדולה למתוקים ולשוקולד. לפני יותר מעשרים שנה עשיתי בפעם הראשונה השתלמות בשוקולד ומאז התמכרתי. אינספור סדנאות, השתלמויות וגם לימודים ב”דן גורמה” העשירו בי את הידע  וכשאני מתחילה להכין מתוקים אני מרגישה כמו במגרש משחקים ונהנית מכל שנייה. אני משתגעת על צילומים וזה משתלב לי מצויין כי אני מצלמת את דרך המתכון, מנסה להעביר את טעם האוכל דרך הצילומים.”

בבלוג של יפה ימין yafchuk.blogspot.co.il תוכלו למצוא שלל עצות וטיפים לבישול ואפיה מוצלחים, ובעיקר, מתכונים ביתיים, פשוטים להכנה וטעימים במיוחד!!

סתיו מבשל באהבה

מדובר בבלוג קולינארי שמכיל בתוכו את כל מה שבעיני קשור לאוכל בעייני כותב הבלוג, סתיו אדם, החל מסיפורי מתכון על הזוויות האחרות בחיים שקשורות לאוכל המשך בחלוקה טבעית לסוגי הפרודוקטים, וכמובן ביקורות …ספרים, מסעדות, פרודוקטים, כלים ובלוגי מזון שאני מכיר בארץ ובחו”ל … סתיו מקווה שתאהבו את ה”תבשיל האינטרנטי” שאני רוקח עבורכם פה, כנסו להכיר בטוח שתבואו שוב >> stavadam.com

 

גבישס

בבלוג של מירב גביש gavisious.com תמצאו הרבה אוכל שמח,הרבה אהבה לאוכל, צבע, מתכונים, סיפורים, צילומים, עיצוב, טיולים, אנשים שאכיר בדרך, והרבה חברים. מה שבא למירב באותו רגע, מה שתופס את העין ובעיקר מה שיש במקרר או מי בא לבקר.

איזה תפוח מהמם!

A photo posted by gavisious Food Blog בלוג אוכל (@gavisious) on

טעימונת

“שמי עינת לבל. סטייליסטית מזון, מתכונאית ומכינה מנות לצילום. אני אוהבת לבשל ולאפות ומאמינה כי הדרך אל הקינוח חייבת לעבור דרך ארוחה טעימה ומזינה. כאמא אני נהנית לבשל לילדי אוכל ביתי (ויותר נהנית כשהם גם אוכלים) ולחשוף אותם לשפע של טעמים ומאכלים. מודה, לפעמים מצליח לי יותר ולפעמים פחות, אבל אני לא מפסיקה לנסות. לצד מאכלים מהמטבח הטריפוליטאי, שעליו גדלתי, הצצה בסירים שלי תגלה מתכונים המתבססים על חומרי גלם מגוונים, נגישים ובריאים, עם שפע של ירקות טריים ועשבי תיבול. מתכונים שלי תוכלו למצוא כאן בבלוג ובשבועון לאשה.” כנסו להכיר  >> www.teimonet.co.il

צילום:שירן כרמל

צילום:שירן כרמל

Chef Book

לירוי ונוי פירסט קפוזה: חשבנו ליצור ‘אתר מתכונים חברתי’ עם מתכונים שכל אחד ואחת יכולים להכין שבו נעלה את התמונות שלנו וגם ניצור מתכונים לכל אותם מבקשים כדי שיוכלו לנסות להכין גם בבית, שגם אתם תוכלו לקחת בו חלק, לשלוח תמונות, מתכונים, ,להגיב לשאול שאלות, להציע הצעות, לשתף ,לקבל רעיונות ולתרום כל אחד מהידע שלו. אנחנו מאמינים שגם אם המתכון שבו נעזרתם הוא המתכון “לא שלכם” לכל אחד ואחת יש את דרך הבישול שלו, את התוספות הקטנות והצורה המיוחדת שלו אשר עושים את המתכון “לשלו”, כל הכנת מנה היא אישית ואיתה החוויה כך שאין שני מתכונים דומים.” כנסו להכיר >> www.chefbook.co.il

 

>> עקבו אחרינו באינסטגרם

>>עקבו אחרינו בפייסבוק

גם לכם יש בלוג ? צרו איתנו קשר [email protected]