A password will be e-mailed to you.

ביקור במסעדת NG בנווה צדק

מאת: קרן ילינק | 31 ביולי 2016

מסעדת NG בנווה צדק השיקה תפריט המבורגרים חדש עם תוספות מפתיעות, הלכנו לבדוק את המנות החדשות ונהנינו מכל רגע.

 

מסעדת NG מובילה מזה 13 שנה טרנדים קולינריים בישראל. המסעדה ממוקמת במבנה עתיק מלא בקסם באזור נווה צדק היוקרתי. ניכר כי הושקעה מחשבה רבה בעיצוב פנים של המסעדה, סגנון המראה האירופאי העתיק מכניס הרבה אופי למקום. המסעדה מתמחה בבשר איכותי מזנים נבחרים, גידול הבקר נעשה בפיקוח על פי תקן “חי בריא” אשר דואג לגידול החי בצורה בריאה והומנית.

לפתיחת הארוחה בחרנו ב”סלט NG קראנצ’ בחיזוק דליקטסן בשר” (62 ₪), שהיה בחירה מוצלחת במיוחד: הסלט מורכב מעלי חסה טריים, פרמזן, בקר מעושן והמון קראנצ’ בטטה.

סלט NG קראנצ' בחיזוק דליקטסן בשר | צילום: קרן ברקן

סלט NG קראנצ’ בחיזוק דליקטסן בשר | צילום: קרן ילינק

בנוסף הזמנו את הסלט “גבעה ירוקה”  (52 ₪ ) שהיה לא פחות טעים המנה מורכבת מעשבים קצוצים עם שרימפס ואגוזים ברוטב מתקתק של וויניגרט צ’ילי תפוז.

סלט | צילום: קרן ברקן

גבעה ירוקה| צילום: קרן ילינק

במנות עיקריות ההתלבטות הייתה קשה במיוחד בין מנות ההמבורגר החדשות. ההמבורגרים עשויים ממיקס של אנטריקוט ושייטל אשר מיושנים במשך 28 ימים בשיטה DRY AGED. ההמבורגר מגיע עם שילובים מעניינים לבחירה כגון: בורגר עם אננס, בייקון במייפל וגבינת גורייר (95 ₪), בורגר עם פטריות וגבינת דנבלו כחולה (95 ₪), בורגר עם שרימפס, שום וגבינת צ’דר (95 ₪) או בורגר עם כבד אווז ושבבי קקאו (125 ₪). המנות מוגשות עם תוספת לבחירה מבין תפוח אדמה אפוי, סלט עלים או שעועית ירוקה תרד ושום.

בחרנו במנת “בורגר עם כבד אווז ולרונה”, תערובת הבשר עסיסית של קציצת ההמבורגר נעשתה ממרכיבים ברמת טריות גבוהה ביותר, הקציצה גדולה ומפנקת במיוחד. מעל הקציצה הונחו פרוסות כבד אווז פריך ונימוח ומעל שבבי קקאו אשר התפוצצו בנעימות בפה בכל ביס וביס, שילוב מפתיע ומרענן.

בורגר פטה כבד אווז

בורגר כבד אווז ושבבי קקאו | צילום: קרן ילינק

המנה השנייה שלקחנו הייתה סטייק אנטריקוט עסיסי 350 גרם (192 ש”ח) שהיה בין האיכותיים והטעימים שאכלתי בחיי.

סטיק אנטריקוט | צילום: קרן ברקן

סטיק אנטריקוט | צילום: קרן ילינק

אני מאמינה שלקינוח יש חלק נפרד בקיבה ותמיד יש לנו מקום פנוי למשהו מתוק. בחרנו לחלוק בפונדט שוקולד (46 ₪) עשיר שנאפה במקום ולכן זמן ההכנה שלו כ- 20 דקות. הפונדט הוגש בתוך סיר מיני- פוייקה רותח במידת עשייה מושלמת: מסביב העוגה הייתה אפויה ובמרכז הר געש של שוקולד נמס חם, מעליו פזורים פתיתי שוקולד לבן ולצידו כדור גלידה וניל (7 ₪). המנה ענקית וטעם חלומי.

פונדנט שוקולד | צילום: קרן ברקן

פונדנט שוקולד | צילום: קרן ילינק

המסעדה לא זולה אך מעניקה חוויה ישיבה יוקרתית, טעמים איכותיים, חומרי גלם טריים, יינות ובירות בוטיק, אווירה ושירות מעולה. ללא ספק שבחגיגה המשפחתית הקרובה נגיע לשם שוב.