הקיץ מאחורינו – מה יש לראות בקולנוע?

מאת: WeLead

כאשר הקיץ נגמר, מתחילה בדרך כלל גם עונה חדשה בקולנוע. זו כוללת בין היתר, את הסרטים אשר היוצרים שלהם מכוונים את יציאתם לאקרנים לקראת טקס האוסקר. כך יהיה למבקרים ולקהל מספיק זמן להכיר אותם. עם זאת, גם בתקופה זו יוצאים שורה של סרטים אשר ניתן להגדירם כבלוקבסטרים, בין היתר, מתוך כוונה שהם ירוצו בקולנוע בתקופת החגים בארצות הברית, חג המולד וחג ההודיה.

כשאנחנו מבקשים לראות סרט בקולנוע, מן הסתם אנחנו מחפשים סרט מומלץ אשר המבקרים אוהבים וממליצים עליו, אך לא רק הם כמובן, אלא אנחנו מחפשים גם המלצות מקרב הקהל הרחב. היום יש לנו אפשרות למצוא אתרי אינטרנט שונים שאוספים ביקורות וחוות דעת על סרטים, וכך נקבע, לא פעם, מהו סרט מומלץ ומהו לא. יש מקרים שזה משפיע על גורלו של הסרט גם בקופות וגם מבחינה כלכלית כמובן.

סרט מומלץ הוא לא בהכרח סרט שיוגדר איכותי, לא פעם אנחנו נגלה שיש פער בין עמדת המבקרים שמחפשים איכות, אמירה, ובוחנים כל פרט ופרט בסרט, לעומת עמדת הקהל הרחב, שמחפש סרט שיהיה מבדר ומעניין, ויגרום להם הנאה מבלי לחשוב יותר מדי, אם השחקן משחק טוב או העלילה רצינית או מופרכת.

לפני שנציג מספר סרטים שנוכל למצוא בבתי הקולנוע וליהנות מהם אחרי שהקיץ נגמר, חשוב לזכור, גם סרטים שהיו בקולנוע בקיץ ממשיכים לרוץ עד שהם ירדו, וכך אנחנו יכולים למצוא עדיין את דדפול 2 והנוקמים 3 של מארוול, הסרט החדש בסדרה של מלחמת הכוכבים, משימה בלתי אפשרית – ההתרסקות של טום קרוז ועוד שורה של סרטים, אשר חלקם מיועדים לכל המשפחה ואחרים לקהל מעל גיל 16.

סרטים מומלצים שאפשר למצוא בקולנוע

שחור על לבן – סרטו החדש של ספייק לי, זוכה להצלחה גדולה בקרב מבקרים ואנשי תרבות ולא בכדי. מדובר על סרט על פי מקרה שאירע בשנות השישים בארצות הברית, אך הוא מתקשר עם המציאות הנוכחית. הסרט עוסק בשוטר שחור אשר מתגייס לארגון הגזעני קו קלוקס קלאן, בעזרת שוטר לבן, וזאת במטרה לגלות מה הארגון מתכנן לעשות.

פבלו – סרט זה מתבסס על סיפורו של ברון הסמים, פבלו אסקובר, ומספר את סיפורו המלא. אחרי סיפור ההצלחה הגדול של הסדרה נרקוס, עכשיו הסיפור מוצג גם בקולנוע.

תופסת – חבר’ה בני שלושים מחליטים לשחק משחק תופסת במדינות שונות, לקראת פגישת המחזור שלהם. סרט ייחודי שכולל מספר שחקנים בכירים.

בגזרת סרטי הילדים, אפשר למצוא את מפלצות בע”מ 3, משפחת סופר על 2 והחברים של לואי. שלושת הסרטים מוצגים בישראל בשפת מקור וגם מדובבים.