WeLead מתחום הכושר שאתם חייבים להכיר: אביבית אבירם

מאת: WeLead

שם: אביבית אבירם

גיל: 38

עיר: רמת גן

שנים בתחום: 5

13987644_10154732666393455_8977687597231726592_o

 

קצת על עצמי:

“תגידי, היית פעם שמנה”, שואלים אותי רבות ולעולם לא מפסיקים בכל פעם שפוגשים אותי מחדש,

מביטה במבוכה ומתקשה לענות,

נכון, מעולם לא הייתי שמנה ותמיד הרגשתי בנוח עם איך שאני נראית אבל לא היה לי צל של הבנה, מודעות או רצון להבין מה קורה לי בגוף!

מעולם לא הייתי שמנה אבל תמיד הייתי בדיאטה ומעולם לא הייתי חטובה אבל תמיד עשיתי הרבה ספורט ותהיתי באפלה איך ייתכן שאני אוכלת כ”כ מעט, מתאמנת כ”כ הרבה והתוצאות ממני והלאה!!
מאז ומעולם חשבתי שאוכל זאת אחת ההנאות הגדולות בחיים וחייתי בתחושת בלבול אינסופית של אוכל ומשקל, מה נכון ואסור, מה משמין או מרזה (לא ייאמן שבאמת האמנתי לקלישאה הזאת) מאז ומתמיד הייתי חשופה לכ”כ הרבה פיתויים קולינריים (חובבת מסעדות חצופה שכמותי!) אבל מעולם לא תיארתי לעצמי כי אפשר לשלוט במכונת הפלא שלנו, גוף האדם שלנו, הכנס היקר לנו מכל באופן שבו אנחנו ננהל אותו ולא הוא את חיינו!!!

לא חשבתי לרגע שאפשר להנות משפע אוכל אינסופי, לחיות בגוף בריא ומאוזן, לעשות פעילות ספורט מתוך הנאה בלבד (ולא מתוך אימפולס) ולאפשר לגוף לאהוב אותי בכל פעם מחדש!

 

זוכרת עצמי מאז ומעולם קוראת, שואלת, חוקרת ומתנסה בכל הקשור למכונת הפלא בה אנחנו חיים, גוף האדם שלנו….

משחזרת את רגעי העבר, אוספת את חלקי הזמן ומתחילה להבין כי קיבלתי אינסוף סימנים שהובילו אותי לייעודי בחיים, אותו אני מגדירה כאוויר לחמצן בתוכי!

אז,
החיים לקחו אותי לסיבוב בחצי כדור הארץ (תרתיי משמע, גאוגרפית, פיזית ומנטלית), הייתי צריכה לעבור תחנות דרך (רבות!) כדי שהאדמה תחת רגליי תרעד, תשקשק ותצעק את קיומי!!!

אולם מסתבר כי במהלך המסע (בחצי כדור הארץ) התת מודע שלי היה חזק ממני ולעולם לא הרפתי לצעוד את חלומי אל עבר המציאות.

ואחרי קרוב ל 14 שנים בהייטק (יב”מית לשעבר) וכשכירה מן המניין הבנתי כי הגיע הזמן לעשות שינוי! הגיע הזמן “לחישוב מסלול מחדש”, מסלול שהוביל אותי לתכנת את מסע המלוכה בחיי לרמת המיקרו רזולוציה כדי לאפשר לאחרים להבין ש…. אפשר אחרת, הרבה אחרת!!!

אביבית בשנת 2000 אל מול שנת 2017
פערי המשקל ומסת השומן/שריר בגוף הם לא אלו הקובעים, כי אם הרדיוס שגדל בראשי וגורם לאונות המוח להשתולל מרוב סיפוק והתרגשות אינסופית כי הדרך, חצי כדור הארץ שעברתי מצליחה לגעת בכה רבות אחרים

20106416_10155862958118455_3969125505876051871_n.

 

כישורים מקצועיים:
סיימתי תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים, תואר שני בתקשורת וניהול ובגיל 30 בחרתי לחזור לספסל הלימודים באקדמיה בארצות הברית כדי ללמוד מדעי התזונה ובעת חזרתי לישראל המשכתי להתמחויות נוספות בתחום.
במקביל הוסמכתי כמאסטר יוגה מטעם איגוד היוגה העולמי Prana YOGA USA.

ומכל זה, תוכנית המלוכה נולדה ופותחה לאחר שנים של מחקר אינסופי, חשיפה לתרבויות אכילה בקרב אנשים בארץ ובארצות הברית (שם זכיתי לגור קרוב ל 8 שנים) וקבלת תובנות מדויקות המתייחסות לקשר החד משמעי בין תת המודע שלנו, דפוסי החשיבה והרגלי העבר שלנו והאופן שאנחנו תופסים את מרחב האוכל בחיינו. בעקבות אותו חזון מדויק יצרתי נוסחה בלעדית המאפשרת לשמור על חיים נהנתנים ורווים בחוויות קולינריות , עבור אנשים עם קצב חיים עמוס ואינטנסיבי, כאלו שאוהבים לבשל או פחות, בין אם מתאמנים ורוצים לעבוד על חיטוב או כאלו שמעולם לא התחברו לספורט ועדיין רוצים לזכות באורח חיים בריא ומבלי להרגיש בדיאטה ולו ליום אחד בלבד!!

 

מוטו למתאמנים שלי:

To build our EMPOWER, we have to find our within EMPOWERS

ידע + הנאה + מיומנות = רמת של MASTER!
ידע מגיע מתוך רמת תודעה ומודעות גבוהה המאפשרת לנו להגיע לקצה היכולת שלנו בכל פעם מחדש!
הנאה היא נגזרת חד משמעית של תגמול ברמה פיזית, מנטלית ורגשית (הבא לידי ביטוי בעת שינוי לאורח חיים בריא)
מיומנות מהווה את אופן ההתנהלות שלנו מאחורי הקלעים החושפת אותנו לעוצמות הגבוהות ביותר הקיימות בנו
“משולש הזהב” מהווה הנוסחה המדויקת להצלחה בכל תהליך של שינוי ויאפשר לנו לסמן V  ענק על כל יעד שנרצה לכבוש ולאמץ אותו כחלק מאורח החיים שלנו כל עוד נרצה!

15027892_10155024757743455_1976685322481349693_n

 

המקום הכי מושלם לאימון: במרפסת ביתי!

 

אימון ממוקד ומדויק לחיטוב והידוק הגוף – 7 דקות ביום

שילוב של תרגילי CORE  עם עבודת גמישות ותרגול נשימות “אוג’אי” (נשימות העובדות חזק על שרירי הבטן העמוקים ובונים את מסת שלד גוף האדם שלנו)

אימון ייחודי אשר פיתחתי לטובת תוכנית המלוכה המתאים גם לאנשים שלא מתחברים לפעילות ספורט ועדיין רוצים לעבוד על העלאת מסת השריר בגוף.

 

כמה פעמים בשבוע את מתאמנת?

מתאמנת 3,4 פעמים בשבוע (יוגה, קור חיזוק שרירי ליבה, היט ואימוני בית ממוקדים “7 דקות על טהרת המלכות”)

 

למה כדאי לעבור תהליך אצלי:
תוכנית המלוכה מאפשרת אופציה אחת בלבד – 100% הצלחה!
כל מתאמן הנכנס לתהליך מבין כי הוא נכנס למסע המוביל אותו ממצב מצוי למצב רצוי ולא משנה מהו “ארגז הכלים” אתו הוא מגיע, מבחינתי היכולת להתמסר לתהליך בעיניים עצומות מבטיחה הנאה לאורך כל הדרך! התהליך הוא המקום של כל אחד “להתפשט מול עצמו” כדי לפגוש את נקודות הרגש או הכאב, נקודות הפחד או ההתרגשות, המקום להרחיב את אזור התודעה ולנפץ כל הרגל, מחשבה או תחושה האוזקת אותנו לעולם הדיאטה.

כשכולם יגידו שצריך לסגור את הפה כדי להוריד במשקל – התוכנית תנחה בדיוק ההיפך – “האוכל הוא המנוע לטובת הירידה במשקל”

לא משנה כמה אנחנו אוכלים, משנה מה אנחנו אוכלים! – התוכנית ארוזה בשפע אינסופי המתחיל בתזונה שלנו ומקרין על כל ההוויה שלנו ומאחר ומעולם לא התחברתי למילים: “אסור ומותר”, בחרתי להחליף אותן במותר הכל וכמה שיותר!!!  ולכן אין ספירת קלוריות או הגבלת ארוחות והתפריטים מורכבים מלא פחות מ  12 ארוחות ביום! (כמובן שלא חובה לאכול את כולן)

עבור אותם אלו שאינם חובבי ספורט, התוכנית מאפשרת שריפת מסת שומן ושמירה על מסת שריר (מסת שריר גבוהה מאפשרת שריפת תאי שומן גם בזמן מנוחה!) ושמה דגש על הגברת תחושת החיות והתוססות הבאה לידי ביטוי באנרגיה ומוטיבציה גבוהה במהלך כל ימי התהליך!

שמירה על מסת שריר מובילה לשינוי מטאורי בהיקפי הגוף (גם מבלי לעשות פעילות ספורט) ובעיקר מאפשרת לי להעשיר את התפריט מחודש לחודש כדי למוסס כל תחושת חסכים או חסרים בשינוי לאורח חיים מלכותי!

“אוכלים בריא, אוכלים לשובע, אוכלים ומרזים” – ללא רעב ולא ליום אחד בלבד!
המסע המשותף יאפשר לכם להגיע לקצה היכולת שלכם בכל פעם מחדש והפעם ללא כל קושי “לצאת מאזור הנוחות” אלא תוך הסתגלות לעולם חדש שיהפוך להיות שגרת המלוכה בחייכם!
התוכנית ארוזה בתכנים, מידע מעמיק, ידע שובר מוסכמות, שבירת מיתוסים והרבה מאוד אסימונים שייפלו וירעידו את האדמה שאתם דורכים עליה ולכן “דורשת” רמת הכלה גבוהה כדי להבין כי אתם עומדים לעבור טרנספורמציה מן הקצה אל הקצה.

 

אישיות מהארץ שאני חולמת לאמן:

יובל אברמוביץ! והחלום שלי התממש בשנה האחרונה!

הסיפור האישי של יובל אברמוביץ – שווה קריאה/לצרף את הלינק

19959232_10155845730578455_5310905872811717771_n

סיפור הצלחה של מתאמנת :

ענת איילון, בת 46, עובדת בנק הפועלים ומנהלת את MS  ישראל

משקל התחלתי: 75
משקל נוכחי: 53 (!!!)

ירידה של 22 קילו, צמצום היקפים וירידה של 4 מידות בבגדים, שיפור ניכר באיכות החיים (הגיעה לפגישה עם מקל הליכה ולפני כחודשיים הצטיידה במדלית זהב בתחרות ריקודי סלסה), שומרת על משקל היעד למרות קצב חיים מאתגר (וארגז מפוצץ “בלמה לא”!) ובעיקר… מאושרת!!!!! למרות שהיא… תמיד רוצה יותר ויותר ויותר ויותר (האמת, התרגלתי!)

הסיפור שלה:

אחרי התקף של טרשת נפוצה , שיתוק ברגליים וביד, ומקל פרחוני הגעתי אל אביבית. “חייבת לאזן את הגוף ואיזה 8 קילו פחות” אמרתי לה. אביבית חייכה, הקשיבה ו… יצאנו לדרך. אביבית, כמו הקוסמת שהיא, שינתה מהלכים, מצאה פתרונות ורקחה קסמים ואז זה קרה. כמעט שנתיים אחרי: חיה עם טרשת נפוצה מעל 27 שנים, מנהלת את MS ישראל (חל”צ) – מערך תמיכה ארצי לטרשת נפוצה בהתנדבות ועובדת בנק. שומרת על  22 קילו פחות ממה שהייתי, מרגישה נפלא ואפילו רוקדת. אוכלים, מרזים, נהנים וחיים את החיים זאת לא עוד סיסמה. זאת המציאות שלי.

כוכבי אינסטגרם מתחום הכושר והפיטנס שאתם חייבים להכיר: מייק אופיר